- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

راه‌اندازی کمیته ساماندهی پسماندهای ساختمانی

سرویس خبر: اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان از راه‌اندازی کمیته ساماندهی پسماندهای ساختمانی خبر داد.
اسمعیل جهانشاهی با اشاره به تعیین سه محل مجاز برای تخلیه پسماندهای ساختمانی در سرآسیاب، جاده کوهپایه و جاده اختیارآباد افزود: جاده جوپاری طبق اطلاع رسانی قبلی غیرمجاز عنوان شده و تخلیه پسماندهای ساختمانی در این محل غیرقانونی است.
وی با اشاره به راه‌اندازی کمیته ساماندهی پسماندهای ساختمانی، خاطرنشان کرد: با تصویب و ابلاغ شیوه نامه ساماندهی پسماندهای ساختمانی از سوی وزارت کشور، این کمیته زیر نظر مدیریت پسماند شهرداری کرمان تشکیل شد.
جهانشاهی با بیان این که مالکان ماشین آلات سنگین باید در سامانه مربوط ثبت نام کرده و کارت عضویت دریافت کنند تاکید کرد: بر اساس این شیوه نامه، تمامی ماشین آلات حفار و حمال پسماندهای ساختمانی در کمیته ساماندهی ثبت نام کرده و برای تردد، کارت عضویت دریافت کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان با اشاره به لزوم حفظ محیط زیست حاشیه شهر گفت: شهروندان برای حمل و جمع‌آوری و یا ارائه گزارش تخلیه غیرمجاز پسماندهای ساختمانی با ۱۳۷ تماس بگیرند.
جهانشاهی ضمن تقدیر از پلیس راهور اظهار داشت: در صورت همکاری ماموران راهنمایی و رانندگی، از تردد خودروهای سنگین فاقد کارت عضویت کمیته پسماندهای ساختمانی جلوگیری می‌شود.