تاریخ انتشار: 20 نوامبر 2017 - اخبار, اخبار شهرداری ها

درخشش بانوان ورزشکار منطقه ۴ در المپیاد ورزشی محلات پایتخت...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از کسب۱۲ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۷ مدال برنز توسط بانوان ورزشکار منطقه در المپیاد ورزشی محلات شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ مرتضی اکبری نظری با اعلام این خبر گفت: هشتمین دوره المپیاد محلات بانوان شهر تهران در ۴ رشته تکواندو، دو میدانی، آمادگی جسمانی و شنا در نیمه دوم آبان ماه برگزار شد.

وی در ادامه افزود: رقابت های دو میدانی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب و در ۵ رده سنی برگزار شد و خانم ها مانیا مختاری، آدیسا لاجوردی و مبینا نوری مقدم از منطقه ۴ مدال طلای مسابقات را بر گردن آویختند.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ با اشاره به نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی گفت : در رشته آمادگی جسمانی تیم منطقه ۴ به سرپرستی خانم سلیمی در سالن شهید تیموری منطقه ۳ به مصاف حریفان رفت و خانم ها قلی زاده شال، علیپور و کاظمی مقام اول، رضایی و کفاشیان مقام دوم و صدرزاده مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

اکبری نظری به مقامهای کسب شده در بخش شنا اشاره کرد و گفت : بانوان شناگر منطقه ۴ در استخر ساعی منطقه ۷ در ۹ رده سنی و دو ماده کرال سینه و قورباغه با حریفان به رقابت پرداختند و خانم ها پارسا، نیایش و اسکندری بر سکوی نخست ، رئیسی، نواب و شفیعی بر سکوی دوم و رضاسلطانی و رمضانی بر سکوی سوم ایستادند.

وی در پایان گفت : تکواندو کاران منطقه ۴ به سرپرستی خانم نبوی در مجموعه امام علی منطقه یک در دو ماده پومسه و کیوروگی با رقیبان به مبارزه پرداختند و خانم ها پیمانخواه، سراجیان و آقاپور مقام اول، سعادت مقام دوم و کیایی، فروتن، ساعدی و شهبازی مقام سوم را کسب کردند.

پیمان ضیایی

مدیر روابط عمومی

چاپ چاپ