تلاش برای رشد و شکوفایی معلولان/زندگی بهتر مردم با وحدت و همدلی محقق می شود
شهردار اصفهان در برنامه رادیویی«سلام اصفهان» مطرح کرد:

تلاش برای رشد و شکوفایی معلولان/زندگی بهتر مردم با وحدت و همدلی محقق می شود...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار اصفهان در برنامه رادیویی«سلام اصفهان» مطرح کرد:
تلاش برای رشد و شکوفایی معلولان/زندگی بهتر مردم با وحدت و همدلی محقق می شود
شهردار اصفهان گفت: معتقدم معلولان بخشی از شهروندان هستند که باید بتوانند همچون سایر مردم، حقوق برابر داشته باشند.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در ارتباط تلفنی با برنامه زنده رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: ۱۲ آذرماه روز جهانی معلولان است که این روز را نیز به همه معلولان تبریک عرض می کنم، ۱۶ آذرماه نیز مصادف با روز دانشجو است که این روز را نیز به دانشجویان و همه مردم تبریک می گویم.
وی ادامه داد: هفته وحدت از یک سوفرصتی است که همه ما می توانیم در کنار یکدیگر در جهت اعتلای انسانیت تلاش کنیم و از سویی یک گوشزد برای همه مسئولان و مردم است که با وجود همه اختلاف دیدگاه ها نباید به گونه ای عمل کنیم که بر روی رفتار انسانی ما اثرگذار باشد.
شهردار اصفهان عنوان کرد: شاهد هستیم که در کشور ما در مقاطعی که مردم با یکدیگر وحدت داشتند چگونه توانستند موانع را از سر راه بردارند که نمونه بارز آن دفاع مردم در جنگ هشت ساله است.
وی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی، شیعه و سنی و دیگر ادیان با همه دیدگاه ها در کنار هم بودند و نتیجه این وحدت را نیز به خوبی مشاهده کردیم.
با وحدت و همدلی می توان راه را برای زندگی بهتر مردم هموار کرد
نوروزی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در همه مسائل ضمن حفظ دیدگاهها و نظرات خود با وحدت راه را برای زندگی بهتر مردم هموار کنیم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: معتقدم معلولان بخشی از شهروندان هستند که باید بتوانند همچون سایر مردم، حقوق برابر داشته باشند و حتی در برخی موارد از حقوق بیشتری نیز برخوردار باشند.
امید است بتوان زمینه رشد و شکوفایی معلولان را فراهم کنیم
شهردار اصفهان تصریح کرد: امیدواریم بتوان با برنامه هایی در ایجاد تبعیض مثبت، زمینه رشد و شکوفایی معلولان را فراهم کنیم، در همین راستا شهرداری اصفهان تلاش کرده تا در قالب ستاد مناسب سازی، معابر را برای عبور و مرور معلولانمناسب کند و روندی برقرار شود تا مشکلاتی که زندگی را برای معلولان با اخلال مواجه کرده، مرتفع شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود به تدوین بودجه شهرداری اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: همه مردم به خصوص نخبگان می دانند تعیین بودجه بسیار ظریف است؛ بودجه ریزی شهرداری اصفهان نیز در ادامه هفته گذشته در حال انجام است که امیدوارم بتوانم در یک فرصت مناسب واقعیت هایی که بر اساس آن بودجه در شهر تصویب می شود را با مردم در میان بگذارم.

چاپ چاپ