رئیس شورای اسلامی شهر:

از حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در شهر استقبال می کنیم...

تاریخ انتشار: 06 دسامبر 2017 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان گفت: از حضور افرادی که بخواهند در شهر سرمایه گذاری کنند، به شدت استقبال می کنیم و با تمام توان از تمام ظرفیتمان برای گسترش این امر بهره می بریم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان در حاشیه مراسم کلنگ زنی طرح توسعه هتل باغ، گفت: طبیعتاً توسعه شهر نیاز به ایجاد یک سری ارکان و اساس دارد که یکی از آن ها ایجاد محل های اقامتی برای توریست ها و مسافران است.
وی با بیان اینکه رفسنجان در برهه ای از زمان در زمینه مراکز اقامتی و هتل ضعیف بوده است، به اقدام شهردار و شورای اسلامی شهر دوره قبل جهت صدور مجوزهای این طرح اشاره کرد و افزود: لازم بود این حرکت با ورود سرمایه گذاران محلی انجام شود که الحمدا… به همت شورای اسلامی شهر دوره چهارم و شهردار وقت مجوزها داده شد و به همت جناب آقای محمدی از جوانان فعال شهر که تاکنون عملکرد خیلی خوبی داشته است، کلنگ مجموعه با حضور مسئولین به زمین زده شد.
رئیس شورای اسلامی شهر احداث این مجموعه را در زیرساخت های توسعه رفسنجان مؤثر بیان کرد و گفت: طبق وعده سرمایه گذار ان شاء ا… یک سال دیگر مجموعه افتتاح خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان در ادامه به حمایت شورای اسلامی شهر از سرمایه گذاران اشاره کرد و گفت: از حضور افرادی که از داخل و خارج رفسنجان بخواهند در شهر سرمایه گذاری کنند، به شدت استقبال می کنیم و با تمام توان از تمام ظرفیتمان برای گسترش این امر بهره می بریم.

چاپ چاپ