احساس مسئولیت و تلاش مستمر برای پیگیری فعالیت ها لازمه ی توسعه منطقه است
شهردار منطقه 9 در جلسه شورای معاونین مطرح کرد؛

احساس مسئولیت و تلاش مستمر برای پیگیری فعالیت ها لازمه ی توسعه منطقه است...

تاریخ انتشار: 12 دسامبر 2017 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۹ در جلسه شورای معاونین منطقه بر ضرورت همدلی و تلاش برای رفع مشکلات و خدمت رسانی بیش از پیش به شهروندان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، جلسه شورای معاونین منطقه با حضور سید علی مفاخریان شهردار، معاونین، روسای برخی ادارات و شهرداران نواحی برگزار شد.
مفاخریان شهردار منطقه ۹، در این جلسه با اشاره به پروژههای آمادهی افتتاح منطقه گفت: یکی از پروژههای منطقه اسکان کارگری است که با توجه به هزینههایی انجامشده میتوان آنرا یکی از ساختمانهای شاخص شهر تهران دانست که در آن امکانات لازم برای اسکان و آموزش کارگران در نظر گرفته شده تا زمینه برای تکریم کارگران مهیا شود.
وی با تاکید بر تشکیل کمیته افتتاح در منطقه افزود: باد با تسریع در اجرای اقدامات و افتتاح پروژهها بتوانیم با افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان در مسیر پیشرفت و توسعه ی منطقه گام برداریم.
شهردار منطقه۹، عملکرد صد روزهی معاونتها را مورد اشاره قرار داد و افزود: باید با تعیین میزان دستیابی معاونتها به اهداف تعیین شده در برنامه صد روزه و طرح پیشنهادات سازنده برای اجرا در سه محور آزادی، فتح و زرند، بررسی پیشبینی‌های انجام‌شده در این خصوص و جذب فرصت های سرمایه¬گذاری به استقبال شکوفایی منطقه برویم.
مفاخریان با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه¬های تاثیرگذاری که می تواند نقشی راه گشا و سازنده در زندگی شهروندان داشته باشد افزود: باید تلاش برای بهبود شرایط شهروندان در محلات محروم و اقداماتی چون تعریض گذرهای امامزاده عبدالله در الویت فعالیت ها قرار بگیرد.
شهردار منطقه ۹ بر اهمیت اجرای بازدیدهای میدانی و بررسی موضوعات عمرانی، شهرسازی، ترافیکی و خدمات شهری در محدوده منطقه تاکید کرد و افزود: مشارکت شورایاران و بهره گیری از حضور و همفکری آنها در اداره¬ی امور نیز می تواند به مدیریت شهری منطقه در پیشبرد اهداف کمک کند.
مفاخریان در ادامه جلسه، تلاش برای دستیابی به اهداف برنامه های مدون را مورد اشاره قرار داد و افزود: آبادانی منطقه نیازمند همدلی، احساس مسئولیت و تلاش مستمر است ، باید با بهره گیری از ظرفیت های مختلف در جهت رفع مشکلات و رشد و شکوفایی منطقه بکوشیم.

چاپ چاپ