باید درباره اتفاقات کاشان یک تحلیل دقیق و کارشناسی صورت گیرد
رئیس شورای شهر کاشان:

باید درباره اتفاقات کاشان یک تحلیل دقیق و کارشناسی صورت گیرد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

رئیس شورای شهر کاشان گفت: باید تحلیل های دقیق، روشن، کارشناسی و عملی درباره اتفاقات شهر کاشان صورت گیرد در غیر اینصورت جریان سازی و آشوبگری و توطئه های دشمنان به سادگی دست از سرما بر نخواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر کاشان، علی رسول زاده در آغاز بیست و سومین جلسه رسمی شورا اظهار کرد: اتفاقات و آشوب های صورت گرفته در هفته گذشته در کاشان موجب نارضایتی دلسوزان انقلاب اسلامی شد که مواضع شورا در آینده باید با دستورالعمل ها و برنامه های عملیاتی اتفاق بیفتد تا دین خود را به مردم این شهر ادا کنیم.

وی با تشکر از قوه قضاییه، نیروهای امنیتی، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در بازگرداندن آرامش به کاشان گفت: بخشی از این اغتشاشات کشور ریشه در نابسامانی های اقتصادی داشت ولی ادامه آن توسط عوامل بیگانه، آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی هدایت شد.

وی با بیان اینکه کاشان اولین شهری بود که در ایران در برابر اغتشاشات در دهم دیماه در یک راهپیمایی باشکوه موضع گیری کردند، افزود: باید همه مسوولان شهر قدردان این مردم همیشه حضور در صحنه باشند و در خدمتگزاری برای آنها پیش از پیش اهتمام ورزند.

رسول زاده با تاکید بر اینکه مسوولان کاشان باید به جای شعاردادن در عمل برای مردم خدمت کنند، افزود: این شهرستان با داشتن موقیعت جغرافیایی مناسب، شاخصه ها و موقعیت های استثنایی توسعه ای نیازمند یک جراحی مناسب برای استفاده بهینه از پتانسیل های موجود می باشد.

رئیس شورای شهر کاشان گفت: اعضای شورای شهر نمایندگان حدود ۳۰۰ هزار نفر از مردم هستند و رابطه مستقیمی با مشکلات آنها دارند ولی متاسفانه برخی ارگان های دولتی هنوز تاثیرگذاری شوراها را قبول ندارند و در سازوکارهای توسعه شهری از نظرات این نهاد مردمی استفاده نمی کنند.

رسول زاده تاکید کرد: اعضای شورای شهر یک مقدار بیشتر وقت بگذارند و جایگاه شورا و شهرداری را تقویت کنند و طرح ها و برنامه های خود را با دوری از شعارزدگی به مرحله عملیاتی برسانند و از ارتباطات و فرصت ها موجود در سطح شهر در راستای پیشرفت و توسعه شهر بهره ببرند.

رئیس شورای شهر کاشان با بیان اینکه بزرگترین مساله کشور اقتصاد است، گفت: رهبر انقلاب در هشت سال گذشته نسبت به این موضوع سال ها را نامگذاری کرده است و باید کمبودها مردم در زندگی های معیشتی و خانوادگی آنها توسط دست اندرکاران نظام جبران شود.

رسول زاده خاطرنشان کرد: معتقدم در شرایط کنونی دولت روحانی نیازمند حمایت است و کشور نیازمند یک وحدت در زعامت مقام معظم رهبری هستیم زیرا برخی از شعارهای مردم به جریانات سیاسی هشدار داد اگر درگیر دعواهای جناحی اصولگرا و اصلاح طلبی شویم اصل نظام در خطر می افتد .

چاپ چاپ