مشارکت مردم در پرداخت به موقع عوارض نوسازی موجب ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می شود .
مظاهر باقر سلیمی شهردار رامسر گفت:

مشارکت مردم در پرداخت به موقع عوارض نوسازی موجب ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می شود ....

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رامسر/ مظاهر باقر سلیمی شهردار رامسر گفت: مشارکت مردم در پرداخت به موقع عوارض نوسازی موجب ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می شود .
شهردار رامسر ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مردم در پرداخت به موقع عوارض نوسازی گفت : مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض نوسازی و تعامل موجب افزایش راندمان کاری شهرداری خواهد شد.
مظاهر باقر سلیمی شهردار رامسر با اشاره به اینکه این مشکلات در اکثر شهرها و شهرداری ها وجود دارد ، ابراز امیدواری کرد : در سه ماهه پایانی که کمتر از هفتاد روز کاری آن بیشتر نمانده با مشارکت همشهریان آگاه و تلاش ویژه همکاران بتوانیم سال ۹۶ را با سربلندی به پایان برسانیم.
این مقام مسئول اظهار داشت : انتظار ما از شهروندان رامسری پرداخت به موقع عوارض نوسازی جهت انجام پروژه های عمرانی می باشد .
وی ضمن دعوت شهروندان به مشارکت در پرداخت به موقع عوارض نوسازی اضافه کرد: مشارکت مردم در عوارض نوسازی موجب افزایش بودجه شهرداری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می شود.
شهردار رامسر همچنین از پیشه وران و اصناف خواست نسبت به پرداخت عوارض خود در زمان مقرر اقدام کنند تا یاری رسان شهرداری در اجرای به موقع برنامه های عمرانی و آبادانی شهر باشند.
مظاهر باقر سلیمی خاطرنشان کرد : مدیریت یکپارچه شهری با حمایت قانون گذاران و مشارکت شهروندان فهیم می‌تواند در پیشبرد مسائل شهر بسیار مثمر ثمر باشد .
وی در پایان گفت : امیدواریم روزی را شاهد باشیم که شهروندان گرامی با اعتماد به خادمان خود در شهرداری جایگاه شایسته ای را در سبد هزینه سالیانه خود به عوارض شهرداری اختصاص دهند و پرداخت آن را جزئی از هزینه های اجتناب ناپذیر خود قلمداد کنند .

چاپ چاپ