معاون حمل و نقل وترافیک منطقه22 مطرح کرد:

تلاش برای بازنگری خطوط و ایستگاههای تاکسی و اتوبوس منطقه ۲۲...

تاریخ انتشار: 13 ژانویه 2018 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

خبرایران : نخعی پور، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲، از بازنگری های مجدد خطوط و ایستگاه های اتوبوس این منطقه خبر داد.
تلاش برای بازنگری خطوط و ایستگاههای تاکسی و اتوبوس منطقه ۲۲
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، مریم نخعی پور در این خصوص اظهار کرد: در جلساتی که در معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در خصوص کاهش معضلات این حوزه برگزار شد؛ مقرر شد تا در طول خطوط و فاصله بین ایستگاهها بازنگری های جدی صورت گیرد. در اولین قدم، به زودی شاهد ایجاد تغییر در خط اتوبوس های ایستگاه دریاچه به مترو صادقیه خواهیم بود و با توجه به اینکه طول این خط، بیش از ۳۰ کیلومتر است؛ با تغییر ایستگاه مقصد از مترو صادقیه به مترو ارم سبز، حدود ۵ کیلومتر از طول مسیر کم خواهد بود. در این صورت شهروندان راحت تر به ایستگاه مترو دسترسی خواهند داشت.

وی افزود: در حال حاضر تنها ۹ خط تاکسی در منطقه فعالیت می کنند که جانمایی خطوط با توجه به مساحت و تعداد جمعیت ساکن در منطقه کافی نیست. این مساله باعث استفاده شهروندان، از وسایل نقلیه شخصی و سوار شدن بر خودروهای مسافربرهای شخصی می شود که امنیت چندانی نیز ندارد. از این رو تلاش خواهیم کرد؛ تا با هدف افزایش تعداد خطوط با توجه به میزان تقاضای اهالی جلسات متعددی با تاکسیرانی برگزار نماییم. همچنین قرار است به محض آغاز به کار خط ۶ مترو در ایستگاه کوهسار، ۲ خط تاکسی از شهید همت به المپیک و از شهید همت به شهرک راه آهن راه اندازی شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲، خاطرنشان کرد: زمان استاندارد انتظار اتوبوس ۱۵ دقیقه است، اما در برخی ایستگاههای منطقه به ۲۰ دقیقه هم می رسد. این تاخیر به دلیل تعداد کم مسافران در پایانه مبدا و همچنین فاصله بین ایستگاههاست که با بازنگری مجدد خطوط و ایستگاهها این مشکلات رفع خواهد شد.

چاپ چاپ