توجه و تمرکز بر قطب گردشگری شرق تهران عامل توسعه شهر و ایجاد درآمد های پایدار...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در دیدار شهردار منطقه ۱۳ با معاون دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد مطرح شد:

مرتضی رحمان زاده،شهردار منطقه۱۳ به همراه ابراهیمی معاون اجتماعی و فرهنگی به دیدار دکتر رستمی، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و و ویژه اقتصادی رفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ ، در این جلسه شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های این منطقه در تبدیل به قطب گردشگری پایتخت و شرق تهران ضمن تشریح روند اقدامات قانونی و حقوقی و اخذ مجوز های لازم برای محدوده سرخه حصار گفت: سرخه حصار به عنوان قطب گردشگری می تواند منشا و عامل تحولات بزرگ برای شرق تهران و همچنین پایتخت باشد.

وی در ادامه ضمن استقبال از تعامل با معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری مناطق آزاد تجاری کشور، پیشنهاد آتی برای تعامل با این معاونت برای رشد و توسعه گردشگری سرخه‌حصار ارائه کرد.

در این جلسه دکتر رستمی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با شهرداری منطقه۱۳ در زمینه گردشگری، اقدامات منطقه را گامی بزرگ در جهت تحول شرق تهران و پایتخت برشمرد و افزود: این اقدامات می تواند به عنوان حرکتی اثر بخش در کارنامه عملکردی دکتر نجفی شهردار تهران و همچنین شهرداری منطقه۱۳ ثبت شود. چرا که تمرکز وتوجه به قطب گردشگری شرق تهران می تواند عامل توسعه شهری و ایجاد درآمد های پایدار برای شهرداری تهران باشد.

وی در ادامه ضمن استقبال از پیشنهاد همکاری با شهرداری منطقه ۱۳ اظهار داشت: در آینده ای نزدیک جلسات کارشناسی فی مابین منطقه آزاد تجاری و شهرداری منطقه با رویکرد همکاری و تبادل اطلاعات و تجربیات در خصوص گردشگری برگزار و همچنین تفاهم نامه ای نیز بین طرفین منعقد می شود.

چاپ چاپ