احداث پارکینگ مشارکتی در کنار بیمارستان عسکریه با ظرفیت ۷۰۰ خودرو
مدير منطقه 10 شهرداري اصفهان:

احداث پارکینگ مشارکتی در کنار بیمارستان عسکریه با ظرفیت ۷۰۰ خودرو...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

پارکینگ مشارکتی در کنار بیمارستان عسکریه با ظرفیت ۷۰۰ خودرو ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد:احداث پارکینگ خیابان عسکریه به صورت مشارکتی با بیمارستان عسکریه در حال اجراست.
عبدالرسول امامی افزود: با توجه به ترافیک سنگین خیابان عسکریه همزمان با احداث پارکینگ طرح های ترافیکی در این خیابان اجرا می شود.
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در ادامه به احداث خیابان رضاییان اشاره کرد و ادامه داد: احداث خیابان شهید رضاییان حدفاصل خیابان پروین تا خیابان حکیم اسدی با ۱۰ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعتبار در دست اجراست.
امامی با اشاره به احداث میدان خواجه عمید، گفت: اجرای طرح تعریض میدان خواجه عمید به منظور ساماندهی ترافیک با صرف اعتباری افزون بر ۳ میلیارد ریال در حال انجام است.
وی در خصوص ساماندهی پارک های محلی این منطقه نیز خاطرنشان کرد: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان بیشترین تعداد پارک های محلی را در میان مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان داراست که با توجه به قدمت احداث آنها، هر سال ساماندهی تعدادی از آنها در دستور کار قرار می گیرد.
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری در ادامه احداث پارک شهید سردار خزایی با اعتبار ۳ میلیارد ریال، احداث فرهنگسرای حصه با اعتباری معادل ۲۸ میلیارد ریال به صورت مشارکتی با سرمایه گذار بخش خصوصی، احداث خانه کودک استاد همایی در مجاورت مجموعه استاد همایی با بودجه ای افزون بر ۷ میلیارد ریال، ساماندهی خیابان میرزا نصیر با ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار، احداث خیابان ۱۷ متری حدفاصل خیابان میثم و خیابان گرکان با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و احداث ایستگاه آتش نشانی مجموعه شهرک میلاد با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار را از دیگرپروژه های در حال اجرا در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برشمرد.
وی تاکید کرد: همزمان با اجرای پروژه های یاد شده، آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری عملیاتی می شود.

چاپ چاپ