- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

‍ مهندس محمد رضا مهدلو سکان هدایت شهرداری زرند را برعهده گرفت.

‍ مهندس محمد رضا مهدلو سکان هدایت شهرداری را برعهده گرفت.
در این آیین محمدرضا مهدلو به عنوان شهردار جدید زرند منصوب شد و از زحمات احمد محمدی شهردار سابق زرند تکریم شد.
“محمد باژیان” مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در این آیین با بیان اینکه شهر و شهرسازی یکی از مقوله های مهمی است که باید به آن پرداخته شود، اظهارداشت: شهرهای دیگر به نسبت شهر زرند پیشرفت های بسیار زیادی داشته اند و زرند در این زمینه از دیگر شهرها عقب مانده است.
وی با عنوان اینکه همدلی اعضای شورای شهر باعث پیشرفت آن شهر می شود، تصریح داشت: زیباسازی شهر، مبلمان شهر، فضای سبز شهر و… از جمله کارهایی است که در شهرستان زرند باید به آن ها توجه ویژه ای شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه بحران زلزله در شهرستان زرند بسیار جدی است و شهرداری ها باید نظارت کنند تا منازلی مستحکم ساخته شود، ابراز داشت: مردم شهرستان زرند با آگاه باشند که با زلزله زندگی خود را باید بگذرانند و بحران زلزله را جدی بگیرند.
وی خاطرنشان ساخت: بیش از ۴۰ درصد بناهای شهرستان زرند غیرمقاوم می باشند و حدود ۶۰ درصد آن مقاوم می باشند که باید تلاش شود همه بناهای شهرستان زرند مقاوم شوند.
“محمدرضا مهدلو” شهردار جدید زرند در این آیین با بیان اینکه فراز و نشیب های فراوانی شهر زرند داشته است، اذعان داشت: شهر زرند مردمانی با فرهنگ دارد و مردم باید با شهرداری زرند همکاری کنند تا این شهر پیشرفت کند.
وی با عنوان اینکه یک شهردار خوب باید اخلاق و تربیت در کار خود داشته باشد، تأکید کرد: انقلاب آسفالت باید با تلاش فراوان در شهر زرند راه اندازی شود.
شهردار زرند با اشاره به اینکه تمرکز زادیی ما باید در کل شهر باشد و تنها در مرکز شهر نباشد، ادامه داد: شهردار باید همیشه در کنار کارگران خود باشد که سعی من بر این است همیشه در کنار کارگران شهرداری زرند باشم.