تاریخ انتشار: 13 فوریه 2018 - اخبار

برگزاری اولین دوره کارگاه ایده پردازی”توانا شو” در منطقه ۱۵...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۱۵ از برگزاری اولین دوره کارگاه ایده پردازی”توانا شو” در منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی با اعلام مطلب فوق افزود : این دوره آموزشی در راستای رویکرد مدیریت شهری در تبدیل تهران به شهر هوشمند و تحقق آن به ” شهر امید، مشارکت و شکوفایی” ۹ تا ۱۱ اسفند در شهرداری منطقه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از برپایی این دوره شناسایی ظرفیت های انسانی در حوزه برنامه نویسی، ایده پردازی و راه اندای کسب و کار های نوپا است، افزود: در این رویداد اولویت با ایده هایی برپایه پلتفرم های اینترنت اشیاء، لباس های هوشمند، اپلیکیشنهای خدمات رسان و فروشگاههای اینترنتی بمنظور سهولت زندگی شهروندان است و شهر هوشمند را محور خود قرار دهند.

به گفته محمدی مربیان این دوره آموزشی افراد توانمند و موفق استارت آپی هستند و از مجموعه های مختلف فعالان اکوسیستم های استارتاپی نیز برای حمایت و اسپانسرینگ این رویداد دعوت شده تا حمایت لازم را از ایده های برتر در جهت اجرایی شدن داشته باشند.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی افراد یاد می گیرند چگونه با شرکت کنندگان تیم بسازند، ایده یشان را پرورش دهند، سرمایه گذار جذب کنند و کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه رویداد توانا شو در یک فضای تجربی آموزشی یاد خواهد داد چگونه ایده ها را به ثروت تبدیل کنیم، افزود: در پایان ایده های مطرح شده شرکت کنندگان توسط تیم ۷ نفره داوری، بررسی می شود.

شایان ذکر است کارگاه ایده پردازی و تکنیک های آن ۹ تا ۱۱ اسفند برگزار و علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می توانند با مراجعه به آدرس Www.tavanasho.ir ثبت نام کنند.

چاپ چاپ