تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - اخبار, اخبار شهرداری ها

ارتباط مستقیم شهردار منطقه۲۱ با شهروندان ورودی غربی پایتخت...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار و معاونین منطقه۲۱ در جلسه ارتباط مستقیم این هفته سامانه۱۸۸۸ به درخواست های واصله تلفنی از سوی شهروندان این منطقه رسیدگی کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رحمانی شهردار این منطقه به همراه مدیر اداره بازرسی، معاونین خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی و معماری و شهرسازی منطقه۲۱ با حضور در سامانه نظارت همگانی۱۸۸۸ به درخواست های شهروندان ساکن در محدوده ورودی غربی پایتخت که بیشتر شامل موضوعات شهرسازی و خدمات شهری بود رسیدگی کردند.

گفتنی است، علاوه بر ملاقات های مردمی شهروندان با شهرداران مناطق ۲۲گانه که در روزهای دوشنبه هر هفته در مناطق برگزار می شود شهروندان می توانند درخواست ها، نظرات و پیشنهادات خود را به صورت ۲۴ساعته از طریق راه های ارتباطی موجود سامانه۱۸۸۸ در رابطه با حوزه های مختلف عملکردی مدیریت شهری در سامانه مذکور مطرح و ثبت نموده و موارد مدنظرشان را پیگیری نمایند.

در جلسات ارتباط مستقیم سامانه۱۸۸۸ شهروندان با معاونین و شهرداران مناطق که از طریق تبلیغات محیطی گسترده در سطح شهر و بنا بر برنامه زمان بندی معین به اطلاع عموم می رسد، شهروندان می توانند به صورت تلفنی و مستقیم با مدیران حاضر در جلسه گفت و گو کرده و درخواست هایشان را مطرح نمایند.

چاپ چاپ