تشکیل ستاد مرکزی مناطق برای ایجاد انضباط اداری و همگرایی بین مناطق ۱۵ گانه
شهردار اصفهان:

تشکیل ستاد مرکزی مناطق برای ایجاد انضباط اداری و همگرایی بین مناطق ۱۵ گانه...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

تشکیل ستاد مرکزی مناطق برای ایجاد انضباط اداری و همگرایی بین مناطق ۱۵ گانه/مشکلات شهروندان ریشه ای حل می شود
شهردار اصفهان گفت: ستاد مرکزی مناطق برای ایجاد انضباط اداری و همگرایی بین مناطق ۱۵ گانه به منظور بررسی و رفع مشکلات شهروندان به صورت ریشه ای تشکیل شده است.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی امروز سلام اصفهان به برنامه‌ها و رویدادهای شهر در هفته جاری اشاره و اظهارکرد: براساس بررسی های صورت گرفته در دوره های گذشته شهر گران اداره می‌شد به همین دلیل مدیریت جدید شهری سعی دارد با ایجاد انضباط اداری و کاهش هزینه‌ها در شهرداری روند اداره شهر را تغییر دهد.
وی با اشاره به تشکیل ستاد مرکزی مناطق برای ایجاد انضباط اداری و همگرایی بین مناطق ۱۵ گانه به منظور بررسی و رفع مشکلات شهروندان به صورت ریشه ای اظهارداشت: با انضباط اداری هزینه های اداره شهر نیز کاهش می یابد.
شهردار اصفهان به آخرین بررسی‌های بودجه سال ۹۷ شهرداری در جلسه علنی فردا شورای اسلامی شهر اصفهان اشاره و بیان کرد: شهروندان می توانند با استفاده از راه‌های ارتباطی با شهرداری از جمله سامانه ۱۳۷، مشکلات مد نظر خود را مطرح کنند تا وجود این مشکلات باعث تأخیر در خدمت‌رسانی نشود و شهرداری بتواند از نقطه نظرات مردم در اصلاح فرایندها بهره ببرد.
وی از تشییع پیکر پاک چند تن از شهدا در هفته جاری، خبرداد و از تمام مردم شهید پرور اصفهان دعوت کرد: در این مراسم حضور یافته و با میثاق مجدد، راه شهدا را به خوبی ادامه دهند.
نوروزی با اشاره به برگزاری ۵۰۰ برنامه در نقاط مختلف شهر به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب‌ اسلامی، تصریح کرد: امسال در مجموعه شهرداری برنامه‌های دهه‌فجر از نظر کمی و کیفی بسیار خوب برگزار شد البته از تمام کسانی که نقد منصفانه داشتند، تشکر می‌کنم و معتقدم این گونه نقدها می‌تواند به رفع معضلات شهر کمک کند.
وی از حضور پرشکوه شهروندان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهر به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و افزود: هفته گذشته شاهد بهره‌برداری بیش از ۸۰ پروژه عمرانی ، خدماتی و فرهنگی در نقاط مختلف شهر بودیم.

چاپ چاپ