تاریخ انتشار: 17 مارس 2018 - اخبار, اخبار شهرداری ها

ساماندهی دستفروشان در منطقه ۱۳ با برپایی بازارچه های نوروزی...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۳ از ساماندهی دستفروشان در بازارچه های نوروزی این منطقه به منظور کاهش ترافیک و اسایش شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، صالح زاده، معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در آستانه نوروز۹۷ گفت: در راستای رفاه و اسایش شهروندان، دستفروشان که در خیابان پیروزی و دیگر معابر اصلی اقدام به دستفروشی می‌کردند به بازارچه های فصلی در نواحی یک و دو هدایت شدند.

وی افزود: برای کاهش مشکلات ناشی از فعالیت دستفروشان در بخش­های مختلف منطقه و ساماندهی آنها، سه بازارچه فصلی با عنوان بهار دل ها ۹۷ در قالب غرفه های مختلف راه اندازی شده که این افراد وسایل خود را در این مکان­ها به فروش می رسانند.

صالح زاده با بیان اینکه در قالب این طرح ۲۳۰دستفروش در بازارچه های نوروزی این منطقه ساماندهی شدند افزود: در این طرح، بازارچه­هایی در خیابان پیروزی، تقاطع چهارراه کوکاکولا ضلع جنوب، جنب مترو­های شیخ الرئیس و نبرد دایر شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه خاطر نشان کرد: همزمان با فرارسیدن روز­های پایانی سال، نیرو­های اجرائی منطقه به صورت مستمر از محدوده بازدید تا از بساط گستری در خیابان های اصلی جلوگیری شود.

چاپ چاپ