تلاش پرسنل خدمات شهری شهرداری سیرجان در رفع آب گرفتگی معابر
تاریخ انتشار: 16 آوریل 2018 - اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران

تلاش پرسنل خدمات شهری شهرداری سیرجان در رفع آب گرفتگی معابر...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاونت خدمات شهری شهرداری سیرجان با اشاره به برکت نزولات جوی در فصل جاری، از آماده باش کامل این مجموعه در راستای رفع آبگرفتگی معابر خبر داد.
حسین افشار در گفتگو با واحد خبر ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: با توجه به بارش شدید باران در روزهای اخیر، علاوه بر گشت‌زنی و بازدید میدانی از سطح شهر و آماده‌باش کامل برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از آبگرفتگی معابر، در پی تماس و درخواست‌های مکرر شهروندان مبنی بر رفع آبگرفتگی، مجموعه معاونت خدمات شهری با بکارگیری تمام توان خود مشکل شهروندان را رسیدگی و برطرف کرد.
وی با بیان اینکه مجموعه حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری از پرسنل و نیروهای خدمات‌رسان و فعال بهره می‌برد و در شرایط سخت که ممکن است سایر ادارات مشمول تعطیلی و یا فعالیت کمتر شوند تمامی نیروهای این حوزه فعالیت و وظایفشان برای خدمات رسانی به مردم مضاعف می‌شود، گفت: سختی کار نیروهای این حوزه و دیگر مجموعه شهرداری کاملا آشکار و ملموس و قابل تقدیر است که در سخت‌ترین شرایط با کار و تلاش مضاعف از آسایش خود برای رفاه حال شهروندان می‌گذارند.
معاونت خدمات شهری شهرداری سیرجان خطاب به شهروندان گفت: خدمتگذارانشان در حوزه خدمات شهری هر آنچه در توان دارند برای راحتی و آسایش آنان به کار خواهند بست و از شهروندان انتظار می‌رود همچنان ما را در ارایه خدمات بهتر و بیشتر یاری کنند.
حسین افشار با اشاره به ادامه شرایط ناپایدار جوی و آماده‌باش تمام کارکنان، خودروها و تجهیزات معاونت خدمات شهری شهرداری به منظور بازگشایی معابر شهر خاطر نشان کرد: در زمان بارندگی تمام تلاش ما در حوزه خدمات شهری این است که نقاط آب گرفته شهر را شناسایی کرده و در جهت رفع آنها تمهیدات لازم را بکار گرفته تا شهروندان از این نعمت آسمانی لذت ببرند.
وی از فعالیت گسترده این حوزه در قالب گروه‌های رفع آب گرفتگی معابر در سطح شهر خبر داد و گفت: مشارکت شهروندان در عدم تخلیه زباله در نهرها که همواره به عنوان عامل مهم در آب گرفتگی مطرح است، می‌تواند یاری رسان ما در رفع این مشکل باشد و این امکان را فراهم کند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آب گرفتگی‌های احتمالی اقدام کنیم.

چاپ چاپ