شهردار کاشان:

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی محور فین/ رسیدگی تعاملات اجتماعی مهم تر از ساخت کالبد شهر ...

تاریخ انتشار: 21 آوریل 2018 - اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سعید ابریشمی راد در جمع مردم فین کاشان با بیان اینکه شهرداری با توسعه تعاملات اجتماعی می تواند پروژه ها را به انجام برساند، اظهار کرد: ما برای اولین بار در دوره جدید مدیریت شهری توانستیم در پنج منطقه و۱۶ ناحیه یک بودجه مشخص را مبتنی بر نظر مردم و نیاز های نواحی تدوین و ارائه کنیم و رسیدگی به تعاملات اجتماعی مهم تر از ساخت کالبد شهر است.

وی با اشاره به اینکه تمرکز مدیریت شهری جدید درناحیه فین آزاد سازی معابر برای کاهش بار ترافیکی و ایجاد سهولت در رفت و آمد برای شهروندان است، گفت: در بودجه۹۷ بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی محور فین اختصاص یافته و دو آزاد سازی مهم برای بهبود وضعیت ترافیکی در این ناحیه پیش بینی شده که جز با مشارکت پذیری، تعامل و توافق همشهریان امکان پذیر نخواهد بود.

شهردار کاشان اولین محور جهت آزاد سازی را مسیر چهار باغ تا انتهای محله حیدری عنوان کرد و افزود: دومین محور ادامه جاده حسن آباد است که به نام شهیدان کشمشی مزین شده، این مسیر ۱۱۷۰متر طول دارد و در گذشته مورد کم لطفی در طراحی قرار گرفته بود که مجددا با توجه به نظر معتمدین محلی، نقشه برداری وطراحی شده است.

ابریشمی راد خاطر نشان کرد: این مسیرها برای تکمیل به ۵۰هزار متر مربع آزاد سازی نیاز دارند که با توجه به درخواست معتمدین شما اگرچه هزینه بسیار برای شهرداری در برخواهد داشت اما در اولویت کارها قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: تا همکاری شهروندان در آزاد سازی این محور انجام نپذیرد شهرداری نخواهد توانست طرح را عملیاتی کند بنابراین این فرصت طلایی را نباید از دست داد.

شهردار کاشان همچنین ساخت یک فرهنگسرا، زمین چمن مصنوعی و آزاد سازی محور مصلی به مسکن مهر را از فعالیت های مهم در ناحیه فین برشمرد.

چاپ چاپ