تاریخ انتشار: 21 آوریل 2018 - اخبار

تعیین تکلیف وضعیت مشاغل مزاحم بزرگراه جناح

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در طی اولین نظارت ستادی قائم مقام شهردار منطقه دو از ناحیه ۵ اعلام شد :

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، دومین بازدید از نظارت ستادی شهرداری منطقه دو از نواحی نه گانه با حضور جواد قربانی اصیل قائم مقام شهردار منطقه دو، از ناحیه ۵ انجام و بررسی عملکرد ناحیه مزبور در نگهداشت شهرمورد بررسی قرار گرفت.

بررسی وضعیت کارگاهی و ساختمانی سطح ناحیه و نظارت بر موانع و انسداد بوجود آمده در مسیرهای موجود جهت رفع آنها، بررسی وضعیت طرح تفضیلی محله طرشت و دستور مساعدت جهت راهنمایی شهروندان و بسترسازی مناسب جهت ابلاغ طرح به ایشان از جمله عناوین مطروحه بود.

جواد قربانی اصیل قائم مقام شهردار منطقه دو در این نشست ضمن تاکید بر تلاش جهت ارتقاء رضایت عمومی شهروندان اظهار داشت : با توجه به همجواری این ناحیه با منطقه پنج شهرداری تهران و وجود مشاغل مزاحم در بزرگراه جناح و عدم رضایت ساکنین از وضعیت موجود، تعیین تکلیف مشاغل مزبور با همکاری شهرداری منطقه ۵ و شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران در دستور کار قرار گیرد.

قائم مقام شهردارمنطقه دو همچنین افزود : با توجه به ظرفیت مثبت بلوار شهدای صادقیه ازلحاظ منظر شهری ، دسترسی و تردد بالای شهروندان ، این بلوار به صورت آزمایشی و در مدت مشخص ، اولین خیابان هنردر منطقه ۲ معرفی و طرح مشخص در آن اجرا می گردد.

گفتنی است ناحیه ۵ شهرداری منطقه دو از شمال به بزرگراه جلال آل احمد از شرق به بزرگراه یادگار امام (ره) از جنوب به خیابان آزادی و از غرب به بزرگراه جناح به مساحت ۵۶۰ هکتار و با جمعیت حدودی ۱۰۶هزار نفر ، دارای ۳ محله و یکی از وسیع ترین نواحی منطقه دو بوده و از نقاط قوت آن میتوان به قدمت تاریخی محله طرشت این ناحیه به بیش از ۴۰۰ سال و وجود باغات و اراضی در آن اشاره نمود.

چاپ چاپ