اجرای طرح “ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی” ورودی غربی پایتخت
تاریخ انتشار: 22 آوریل 2018 - اخبار, اخبار شهرداری ها

اجرای طرح “ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی” ورودی غربی پایتخت...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲۱ از اجرای طرح ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی موجود در ورودی غربی پایتخت در قالب رفع موانع فیزیکی، جمع آوری ملحقات و شستشوی سایبان ها با هدف حفظ نظم و آراستگی منظر شهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، سیاوش زابلی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: کارشناسان اداره ساماندهی این معاونت از کیوسک های مطبوعاتی واقع در محدوده نواحی سه گانه منطقه۲۱ بازدید کرده و متصدیان را ملزم به رفع موانع فیزیکی، جمع آوری ملحقات و شستشوی سایبان ها با تاکید بر حفظ نظم و آراستگی هرچه بیشتر کیوسک های مطبوعاتی کردند.
وی با اشاره به اینکه ضمن بازدید از کیوسک‌های سطح منطقه۲۱، کیوسک‌های مطبوعاتی غیر مجاز پلمب خواهند شد، افزود: کیوسک‌های مطبوعاتی، باید به رسالت اصلی خود عمل کرده و تنها محل ارائه روزنامه مطبوعاتی باشند و اگر ممنوعیت فروش دخانیات و تنقلات در کیوسک‌های مطبوعاتی لحاظ نشود، قطعا برخورد قانونی لازم طبق ضوابط موجود در این خصوص از سوی اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲۱ انجام خواهد شد.
زابلی هدف از انجام نظارت بر واحدهای صنفی را رعایت حقوق و حفظ رفاه شهروندان منطقه۲۱ عنوان و خاطرنشان کرد: هر صنف و شغلی که در سطح معابر عمومی ورودی غربی پایتخت برای شهروندان ایجاد مزاحمت کند با آن‌ها قاطعانه برخورد می‌شود.

چاپ چاپ