در سال حمایت از کالای ایرانی؛

برای نخستین بار در خاورمیانه پمپ بنزین هوشمند محیط زیستی Igas در منطقه ۹ افتتاح شد...

تاریخ انتشار: 22 آوریل 2018 - اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه۹ از افتتاح جایگاه سوخت میدان آزادی مجهز به استانداردهای جدید زیست محیطی، فناوری‌های نوین و هوشمند سازی روند سوخت‌رسانی (Igas) خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید علی مفاخریان شهردار منطقه در مراسم افتتاح این جایگاه که با حضور سید محمدرضا موسوی خواه مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و جمعی از مسئولین برگزار شد با تاکید بر لزوم حمایت از کالای ایرانی در سالی که به شایستگی از سوی مقام معظم رهبری به این نام مزین شده گفت: این جایگاه برای اولین بار در خاورمیانه راه‌اندازی شده و گردهمایی امروز گامی در جهت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است.
وی میدان آزادی را مظهر مدرنیته در تهران دانست و با اشاره به تردد پنج میلیون نفر در شبانه‌روز از آن گفت: این جایگاه در نوع خود بی‌نظیر است، بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز، توجه به استانداردهای زیست‌محیطی، حذف کاملِ بخار بنزین، امکانِ پرداخت با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های نوین، سوخت‌رسانی با صرف زمان کمتر، کاهش سفرهای شهری و سفارش بنزین از طریق سامانه سوخت‌رسان سیار (PIDO) از جمله ویژگی‌هایی است که می‌تواند زمینه خدمات‌رسانیِ مطلوب‌تر به شهروندان منطقه را فراهم کند.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به قرار گرفتن منطقه در ورودی غربی پایتخت و بالا بودن میزان تردد در آن گفت: در راستای بهبود خدمات رسانی به شهروندان اولین پمپ بنزین کوچک مقیاس را در شهرک پایگاه یکم شکاری ایجاد کردیم که آماده بهره‌برداری و افتتاح است و همزمان با پنجاه پروژه اجتماعی، عمرانی، خدمات شهری و ورزشی دیگر مورد افتتاح قرار می‌گیرد.
مفاخریان افزود: این جایگاه می‌تواند به بیست هزار نفر اهالی و خانواده‌های شهرک که دسترسی‌شان به نزدیک‌ترین پمپ بنزین طولانی است سوخت‌رسانی بکند، این افتخاری است برای ما که بتوانیم در این زمینه تسهیلگر مجموعه‌های خدمات‌رسان در زمینه ارائه خدمات فنی مهندسی و خدمات عمومی در بخش‌های مختلف باشیم.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به امکانات سامانه سوخت‌رسان سیار (PIDO) گفت: در تلاشیم با استفاده از این سامانه در ۱۴ شهرک اقماری منطقه زمینه تامین سریع‌تر سوخت مورد نیاز ساکنین و رفع محدودیت‌های موجود در دسترسی به سوخت را به وجود آوریم.
مفاخریان افتتاح این جایگاه در آستانه اعیاد شعبانیه را اقدامی بسیار هوشمندانه دانست و با قدردانی از دست‌اندرکاران مختلف در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این جایگاه گفت: امیدوارم این توسعه ادامه پیدا کند و بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد این جایگاه‌ها باشیم.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه افتتاح این جایگاه را گامی در جهت خدمت به شهروندان دانست و افزود: ترافیک کمتر، ایمنی بیشتر و امکان دریافت بهتر سوخت از پیامدهای افتتاح این جایگاه است، ما از سال ۱۳۹۰ به دنبال اجرای طرحِ کاملا بومی کهاب هستیم که قرار است در کلان‌شهرها اجرا شود.
وی اظهار امیدواری کرد با افزایش تعداد جایگاه‌های هوشمند سوخت زمینه خدمت بهتر به مردم ایجاد شود.

چاپ چاپ