مجموعه مدیریت شهری پذیرای پیشنهادات شهروندان است
شهردار رفسنجان عنوان کرد؛

مجموعه مدیریت شهری پذیرای پیشنهادات شهروندان است

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مهندس عظیمی زاده شهردار رفسنجان گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر پذیرای پیشنهادات و همفکری ها و هم افزایی های شهروندان است.

به گزارش روابط عمومی شهردرای رفسنجان، مهندس عظیمی زاده شهردار رفسنجان در نشست هم اندیشی مجموعه مدیریت شهری با شهروندان که تحت عنوان «تالار گفتمان» برگزار شد، شهر را دارای سه رکن اصلی مردم، کالبد و مدیریت شهری دانست و گفت: رفسنجان شهری با اصالت است و مدیریت شهر باید منطبق بر اصالت شهر و ارزش شهروندان باشد.
وی با اشاره به اینکه شهروندان ولی نعمتان اصلی شهر هستند، خواستار ارائه پیشنهادات و نظرات شهروندان به شهرداری و شورای اسلامی شهر درخصوص مدیریت شهری شد.
شهردار رفسنجان توجه به امنیت شهر، انسان محوری، تنوع زندگی در شهر، برندسازی و شبکه سازی را از اهم برنامه های شهرداری عنوان کرد و افزود: باید پتانسیل ها و ظرفیت های شهر شناخته و آشکار گشته و به ایران و دنیا معرفی شود.
وی ادامه داد: قصد داریم عزیزانی که علاقمندند در اداره شهر نقش داشته باشند، بشناسیم و این افراد در قالب شبکه هایی همچون شبکه مهندسین، شبکه معتمدین، شبکه سرمایه گذاران و … سازماندهی شوند و به مدیران کمک کنند.
مهندس عظیمی زاده با بیان اینکه بایستی افتخار به رفسنجانی بودن را در شهر زنده کنیم و به آن رونق بخشیم، افزود: برای تحقق این امر نیازمند کمک و حمایت شما عزیزان هستیم.
شهردار رفسنجان با ابراز امیدواری از تداوم این قبیل جلسات، خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر پذیرای پیشنهادات و همفکری ها و هم افزایی های شهروندان است.

چاپ چاپ