- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

روابط عمومی عامل اصلی ارتقا و پیشرفت هر سازمان است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز روابط عمومی را به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمان عنوان کرد.
به گزارش شهریار، سعید حاجی زاده در مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی در فرهنگسرای الغدیر، روابط عمومی را ویترین سازمان دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهردار محترم کلانشهر تبریز، مدیران و دیگر کارکنان این مجموعه به اهمیت و تاثیر روابط عمومی آگاه بوده و برای رسیدن این بخش به جایگاه شایسته و ایفای نقش واقعی تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه کارمندان روابط عمومی با هم افزایی و هم اندیشی در راستای ارتقای جایگاه سازمان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: فعالیت روابط عمومی بخصوص در شهرداری به زمان اداری خلاصه نمی شود و این واحد فعال در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی برنامه های مجموعه و شهروندان است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز یادآور شد: در ماه های گذشته اداره کل روابط عمومی شهرداری تبریز روزهای پرکاری را به مناسبت تبریز ۲۰۱۸ پشت سر گذاشته که حضور در نمایشگاه های بین‌المللی داخلی و خارجی گردشگری، گزارش های ویژه از تبریز در شبکه های ملی و بین‌المللی و تبلیغات محیطی تبریز در کلانشهرهای کشور از جمله آنهاست.
وی اضافه کرد: حضور در رویدادهای بین المللی مانند نمایشگاه گردشگری تهران، نمایشگاه استانبول، نشست UCLG و همچنین نشست کمیته های این مجمع طی آبانماه در تبربز برگزار خواهد شد.
سعید حاجی زاده، با اشاره به انعکاس بین الملی رویداد تبریز ۲۰۱۸ گفت: تبلیغات برگزاری این رویداد بزرگ گردشگری در شهرهای مشهد، تهران، اصفهان، شیراز، همدان و بازخورد خبری آن در شبکه های ملی، گزارش خبری و شبکه های برون مرزی، رادیو ایران، شبکه های منطقه ای بسیار چشمگیر بوده است.
وی افزود: علاوه بر این بازتاب بین المللی اخبار رویداد تبریز ۲۰۱۸ با انتشار ۳۵۰ دقیقه برنامه در شبکه های برون مرزی در سطح بین المللی قابل توجه بود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز همچنین با اشاره به برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی در تبریز گفت: برخی از این رویدادهای ورزشی در سطح جهانی برگزار شده و فضاسازی و فرصت مناسبی برای معرفی تبریز در رسانه ها بود.