- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

انتصاب مهندس حسن مهرابی به سرپرستی شهرداری مرودشت

به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت، آیین معارفه مهندس حسن مهرابی با حضور مدیرکل دفتر شهری و امور شوراها استانداری فارس ، فرماندار شهرستان مرودشت و کارکنان شهرداری برگزار و طی حکمی از سوی استاندار محترم فارس ایشان به‌عنوان سرپرست شهرداری مرودشت منصوب گردید .
مهندس پیکری بیان داشت : پس از مشخص شدن تعلیق شورای اسلامی شهر مرودشت، طبق وظیفه قانونی استانداری با انتخاب نیرویی باتجربه به‌عنوان سرپرست شهرداری مرودشت معرفی نموده که از تمامی کارکنان انتظار داریم با توجه به بستر به وجود آمده خدمات‌رسانی به نحو احسن انجام‌وظیفه کرده تا رضایتمندی شهروندان را جلب نمایید.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری فارس اظهار داشت: مردم از مسئولین توقع خدمتگزاری بی‌منت در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب و ولایت رادارند.که انشالله با حضور مهندس مهرابی این خدمات‌رسانی دوچندان خواهد شد.
مهندس مهرابی سرپرست محترم شهرداری مرودشت از حسن اعتماد استاندار محترم فارس قدردانی کرد و بیان داشت: مطمئناً آنچه منافع و مصالح شهر است با همکاری و همراهی کارکنان محترم شهرداری قدم خواهم برداشت و برای توسعه همه‌جانبه این شهر از هیچ تلاشی مضایقه نخواهم کرد.
شایان‌ذکر است آقای مهرابی دارای فوق‌لیسانس مدیریت اجرایی و از کارمندان استانداری فارس می‌باشد که از سوابق ایشان در چندین سال خدمت می‌توان به سمت‌هایی ازجمله شهردار کوار، کارشناس دفتر امورشهری و شوراها استانداری فارس اشاره نمود.
عضویت در کانال سروش شهرداری مرودشت
https://sapp.ir/shahrdari_marvdasht?