تاریخ انتشار: 20 ژوئن 2018 - اخبار

تدوین برنامه ۵ ساله سوم با مشارکت نخبگان و شورایان منطقه ۱۵...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه ۱۵ از تدوین سند ۵ ساله سوم با حضور نخبگان و شورایان محله ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، بهروز نعیمی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و حریم گسترده منطقه و معضلاتی نظیر بافت فرسوده، حاشیه ای بودن و ترافیک یادآور شد: تمهیداتی اندیشیده شده که با یک برنامه ریزی دقیق قابلیت اجرایی برنامه های پیش بینی شده در روند تهیه سند ۵ ساله سوم مدنظرگرفته شود به گونه ای که رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

وی افزود: امیدوارم با بهره گیری از نظرات مردم در تدوین برنامه ۵ ساله سوم در سطح منطقه، ناحیه و محله راهکارهای مطلوبی ارائه داده و متناسب با آن هم برای منطقه اعتبار دیده شود.

نعیمی خاطر نشان کرد: با همراهی کمیته های محلی و منطقه ای در تدوین سند برنامه و تکمیل پروژه ها و تخصیص اعتبار متناسب بتوانیم عقب ماندگی منطقه را حل کرده و رضایتمندی شهروندان را جلب کنیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر در فاز اول تدوین سند ۵ ساله سوم هستیم در این راستا تاکنون کمیته کارشناسی منطقه تشکیل و ۱۰ جلسه با حضور اعضاء برگزار و اقدامات کارشناسی در تدوین برنامه ۵ ساله سوم بعمل آمده که تحلیل وضع موجود و تعیین مسایل متمایز و قابلیتهای منطقه، احصای مسایل منطقه در موضوعات کلیدی، شناسایی قابلیتها و محدودیتها، چالشهای همسایگی با مناطق همجوار و احصای نظرات شورایاران، نخبگان و سایر ذی نفعان از نتایج برگزاری جلسات کمیته کارشناسی منطقه بوده است.

چاپ چاپ