با حضور نماينده مجلس:

افتتاح خانه ورزش در محله پیروزی منطقه ۱۳

تاریخ انتشار: 20 ژوئن 2018 - اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

با حضور علی اصغر یوسف نژاد نماینده مجلس و نایب رئیس فراکسیون ورزش ، مهندس زرنگار سرپرست ورزش و جوانان شمال شرق تهران و جمعی از معاونین، شورایاران و خانواده معظم شهدا، خانه ورزش آوینا جنب سرای محله پیروزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مراسم افتتاح و بهره برداری از خانه ورزش آوینا جنب سرای محله پیروزی با حضور دکتر یوسف نژاد، نماینده مجلس و نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس و مهندس زرنگار، سرپرست ورزش و جوانان شمال شرق تهران و جمعی از معاونین، سر کلانتر و ریاست کلانتری ۱۲۸ تهران نو، فرمانده حوزه ۱۹۳ شهید کلاهدوز، دبیران شورایاری محلات سیزده گانه و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

ابراهیمی سوته، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در جلسه ای با نماینده مجلس و سرپرست ورزش و جوانان شمال شرق تهران با بیان اینکه ورزش به عنوان یکی از مهمترین نیاز، رفاه و سلامت شهروندان هر محله محسوب می شود گفت :در همین راستا مجموعه ای گسترده و مجهز به مدرن ترین تجهیزات ورزشی در سرای محله پیروزی افتتاح می شود.

وی افزود: این مجموعه با بیش از ۳۰۰ متر مربع، با هدف افزایش امکانات ورزشی با همکاری شورایاری محله پیروزی، برای بانوان در گروه‌های سنی مختلف ساخته شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی با بیان اینکه سراهای محلات به عنوان یکی از پیش نیازهای اصلی آموزش و افزایش سطح آگاهی شهروندان در محلات جایگاه خوبی در بین شهروندان ایجاد کرده است اظهار داشت: ساخت مجموعه ورزشی در این فضا به سلامت و نشاط شهروندان کمک شایانی می کند.

نماینده مجلس و نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت ورزش از توجه منطقه۱۳ به مقوله ورزش شهروندی تشکر و قدردانی و افتتاح این خانه ورزش را گامی مثبت در افزایش امکانات ورزشی منطقه عنوان کرد .

چاپ چاپ