تاریخ انتشار: 20 ژوئن 2018 - اخبار شهرداری ها

رونمایی از سند رویکردهای اجرایی اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در راستای دستورشهردار منطقه ۲ مبنی بر تدوین برنامه اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ برمبنای رسالتها و سیاستهای شهرداری تهران با حضور محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از سند رویکردهای اجرایی حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ رونمایی شد.

رسول کشت پور در جلسه رونمایی از سند رویکردهای اجرایی اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ اظهار داشت : حوزه اجتماعی و فرهنگی و رسالت شهرداری تهران دراین عرصه و تاثیر برجامعه شهری با توجه به ارتباط مستقیم با شهروندان…. از اهمیت ویژه ای برخوردار است که از این حیث تهیه و تدوین رویکردهای اجرایی این حوزه در ۵ سر فصل و ۲۲ ردیف توسط کارشناسان و متخصصان اجتماعی و فرهنگی بدنه مدیریت شهری منطقه در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۲ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سر فصل های ارائه شده در این سند افزود : آموزش های شهروندی به عنوان یکی از مهمترین مولفه های تحقق شهر مطلوب به عنوان اولین اولویت این سند مورد توجه می باشد.

کشت پور در پایان اظهار داشت : ابلاغ این سند به واحد های معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ ، نواحی نه گانه و محلات ۲۱ گانه منطقه ۲ در راستای اجرای آن انجام شده است .

چاپ چاپ