تاریخ انتشار: 10 ژوئن 2014 - اخبار

برگزاری آزمون عملی جهت جذب آتشنشان در شهرداری های استان سیستان بلوچستان...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

امروز سه شنبه ۲۰ خردادماه سال ۱۳۹۳ آزمون عملی جهت جذب آتشنشان در شهرداری های استان در دهکده ی المپیک زاهدان آغاز گردید .

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل ؛ مهدیه شهریاری مقدم گفت : پس از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری های استان سیستان و بلوچستان در سال ۱۳۹۰ تعداد ۱۹۰ نفر جهت استخدام به عنوان آتشنشان و راننده به مرحله ی آزمون عملی راه یافتند .

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری زاهدان افزود : آزمون عملی در رشته ی آتشنشانی بین سه برابر پذیرفته شدگان آزمون کتبی طی روزهای ۲۰ و ۲۱ خرداد ماه با حضور و نظارت مستقیم کارشناسان و مدیران استانداری ، حراست شهرداری و سایر مسئولین ذیربط در دهکده ی المپیک زاهدان انجام می شود .

وی افزود : از این میان تعداد ۳۶ نفر به عنوان آتشنشان و ۱۶ نفر به عنوان راننده در سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان و مابقی در سایر شهرداری های استان پس از طی مراحل قانونی و اعلام نظر هسته ی گزینش به صورت پیمانی کار خود را آغاز خواهند نمود .

وی اظهار داشت : با توجه به اینکه قوای جسمانی و نیروی بدنی جهت استخدام افراد در این رشته بسیار حائز اهمیت است لذا پیشنهاد می شود که مراحل انتخاب نیروهای مورد نیاز در اینگونه رشته ها ابتدا از مرحله ی تست های فیزیکی و بدنی آغاز و سپس آزمون کتبی به عمل آید و به نظر می رسد تصحیح این امر ما را در شناسایی افراد با قابلیتهای فیزیکی ، بدنی و تکنیکی بالاکمک شایانی خواهد کرد .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.