- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

تبلیغات گسترده محیطی توسط شهرداری برای برگزاری باشکوه مراسم هفت تیر

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: شهرداری قم همچون دیگر مراسم‌ها و مناسبت‌های انقلابی و مذهبی، تبلیغات گسترده شهری به منظور برگزاری باشکوه مراسم هفت تیر را در دستور کار دارد.
به گزارش شهرنیوز، علی حاجی‌رضا پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی به منظور برگزاری مراسم هفت تیر که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد اظهار کرد: پیشنهاد ما این است به منظور مردمی‌تر شدن مراسم‌های هفت تیر، دو خیابان شهید بهشتی و بلوار هفت تیر برای تمرکز مراسم‌ها مشخص شوند.
وی افزود: مسجد حضرت زینب(س) واقع در خیابان هفت تیر یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری مراسم سالروز هفت تیر با حضور باشکوه مردم است.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه مدیریت شهری قم در راستای تبلیغات گسترده برای حضور باشکوه مردم در مراسمات هفت تیر آمادگی لازم را دارد گفت: نصب بنرها و پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهر با محوریت معرفی شهید بهشتی و یاران او در حادثه هفتم تیر در دستور کار شهرداری قرار دارد.
وی ادامه داد: در مناسبت‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد و نیمه شعبان، تبلیغات گسترده شهری توسط شهرداری قم و با هدف زمینه‌سازی برای حضور گسترده مردم در مراسمات صورت گرفت و همین رویه در مورد مراسم هفتم تیر هم مورد تاکید است.
انتهای پیام/