معاون جدید توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد منصوب شد
تاریخ انتشار: 23 جولای 2018 - انتصاب ها

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد منصوب شد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

طی حکمی از سوی نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع این شهرداری معرفی و منصوب شد.
بر اساس این حکم، محمدرضا امیدی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد منصوب و فعالیت کاری خود را در این معاونت آغاز کرد.
در متن ابلاغ شهردار شهرکرد به محمدرضا امیدی آمده است: ضمن تقدیر و تشکر از جناب عالی در انجام امور محوله که به نحو احسن اهتمام می ورزید و قدردانی از وظیفه شناسی شما که با تخصص و تعهد همراه بوده است، به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری منصوب می شوید.
امید است با استعانت از پروردگار سبحان و در ظل توجات حضرت ولی عصر، در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پایبندی به نمادهای دین و اخلاق، آسان سازی خدمت رسانی، رعایت عدالت و قوانین و مقررات در خدمت رسانی به شهروندان، با برنامه ریزی صحیح و مستمر، همت خود را معطوف نموده و همواره در کلیه امور موفق و موید باشید.
افزوده می شود: محمدرضا امیدی، پیش از این در سمت‌های مدیریت خانه جوان، مدیر روابط عمومی شهرداری، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد مشغول به خدمت بوده است.
همچنین از زحمات و خدمات مهندس داود مومنی معاون پیشین این شهرداری تجلیل شد.

روابط عمومی شهرداری شهرکرد

چاپ چاپ