- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

حمایت از هنرمندان برای معرفی قطب گردشگری شرق تهران

گردهمایی بزرگ عکاسان تهران و برنامه فتوواک با حضور حجت نظری ، عضوشورای اسلامی شهرتهران، مرتضی رحمان زاده شهردارمنطقه و ابراهیمی سوته معاون امور اجتماعی و فرهنگی و تعدادی از مدیران صبح روز جمعه پنجم مرداد ماه در قطب گردشگری شرق تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، در راستای اجرای طرح تبدیل بوستان جنگلی سرخه حصار به قطب گردشگری شرق تهران، صبح روز جمعه پنجم مرداد ماه عکاسان تهرانی در سرخه حصار گردهم آمدند تا با عکس های زیبا و هنر فاخر خود،این پارک زیبا را بیشتر معرفی کنند.

مرتضی رحمان­زاده، شهردار منطقه در جمع عکاسان ضمن استماع دغدغه ها و مشکلات عکاسان آمادگی مدیریت شهری منطقه را برای حمایت همه جانبه از عکاسان تهرانی برای عکاسی از جاذبه ها¬ی منطقه و کاستی ها اعلام کرد .

وی در ادامه با بیان اینکه بوستان جنگلی سرخه حصار، پتانسیلی بسیار ارزشمند در حوزه های فرهنگ، گردشگری و اقتصاد دارد تصریح کرد: در نظر داریم ۵۴ پروژه دراین بوستان احداث کنیم تا بستری برای حضور بیش از پیش خانواده ها و جوانان فراهم کنیم.

شهردار منطقه در بخشی از صحبت هایش از پیشنهادات عکاسان جوان برای عکاسی در محدوده منطقه استقبال کرد و شمه کلی از وضعیت منطقه ارائه کرد.

وی نقاطی از منطقه را معرفی کرد تا عکاسان در قالب برنامه فتوواک با حضور در منطقه عکاسی کنند .

در ابتدای این مراسم، ابراهیمی سوته، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن معرفی بوستان جنگلی سرخه حصار به عنوان قطب گردشگری شرق تهران از عکاسان خواست با استفاده از هنر عکاسی خود و ثبت تصاویر از زیبایی های سرخه حصار، یاریگر شهرداری منطقه ۱۳ در این طرح باشند.

وی در جمع عکاسان افزود: بهترین تصاویر شما در نگارخانه شرق تهران واقع در مقبره الشهدا به نمایش در می آید.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از گردشگری به عنوان عامل توسعه شهر تهران نام برد که شهرداری منطقه ۱۳ در نظر دارد با اجرای طرح های ویژه گردشگری در بوستان جنگلی سرخه حصار به این منطقه رونق ببخشد.

وی در بخشی دیگر از صحبت هایش با بیان اینکه در دنیای امروز و عصر انفجار اطلاعات ، هر فرد یک رسانه است افزود: هر کس می تواند از اتفاقات پیرامون، پیامی را صادر کند که در خبرگزاری ها منعکس شده و انقلابی در عرصه خبر و رسانه به وجود آورد.

تجلیل از سه عکاس برتر برنامه فتو واک، برپایی نمایشگاهی کوچک از آثار عکاسی بوستان جنگلی سرخه حصار بخش های دیگر از این برنامه بود.

گفتنی است در این رویداد فرهنگی و هنری که با هدف آشنایی عکاسان با یکدیگر و تبادل تجربه و آموزش جمعی و ایجاد نشاط جوانان برگزار شد، شرکت کنندگان از جمله حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران به ثبت زوایای مختلف این پارک تاریخی و ملی پرداختند.