- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

منطقه ۲۱ رتبه نخست اجرای زمانبندی حرکت اتوبوس ها را کسب کرد

شهردار منطقه ۲۱ از کسب رتبه نخست اجرای برنامه زمانبندی حرکت اتوبوس ها در جدول رنکینگ مناطق ۲۲گانه شهر تهران در دوره منتهی به تیر ماه۹۷ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، رحمانی شهردار این منطقه با بیان خبر فوق گفت: با عنایت به حساسیت و تاکیدات ویژه شهردار کلانشهر تهران مبنی بر اجرای دقیق زمانبندی حرکت اتوبوس ها و لزوم ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان از نحوه فعالیت حوزه حمل و نقل عمومی و به تبع آن تکریم ارباب رجوع با هماهنگی های به عمل آمده و تلاش عوامل اتوبوسرانی مستقر در حوزه معاونت حمل و نقل وترافیک، رضایت عمومی شهروندان به ثمر نشست.
وی درخصوص رتبه بندی اجرای زمانبندی حرکت اتوبوس ها در جدول رنکینگ مناطق ۲۲گانه گفت:منطقه ۲۱ با دارا بودن ۵سامانه و ۲۰مسیر با احراز امتیاز نهایی۸۸۴ و شاخص کیفی عالی توانست موفق به کسب رتبه نخست اجرای زمانبندی حرکت اتوبوس ها در جدول رنکینگ مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران در دوره منتهی به تیر ماه۹۷ شود.
رحمانی در پایان ابراز امیدواری کرد: تلاش و پیگیری های بیشتر به منظور افزایش سطح رضایت مندی عمومی و رفاه حال شهروندان و همچنین اجرای دقیق طرح تکریم ارباب رجوع به صورت مستمر به طور جدی ادامه خواهد داشت.