تاریخ انتشار: 31 جولای 2018 - اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران

دستور شهردار تبریز برای ساماندهی وضعیت معابر شهری/ نهضت آسفالت آغاز می‌شود...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

تبریز-توفیقی: شهردار تبریز ضمن تاکید بر لزوم ساماندهی زیرساختهای شهری و تامین آسایش و رفاه شهروندان، دستور آغاز نهضت آسفالت معابر و خیابان های سطح شهر را صادر کرد.
مهندس ایرج شهین باهر در این خصوص اظهار داشت: به منظور تامین رضایت شهروندان و اصلاح زیرساختهای گردشگری تبریز ۲۰۱۸ بهبود وضعیت معابر و شریانهای اصلی شهر به عنوان یکی از اولویتهای کلانشهر تبریز مورد توجه قرار دارد.
مهندس شهین باهر اظهار داشت: پیرو ابلاغ پروژه های مصوب سالجاری درخصوص اجرای پروژه آسفالت اساسی در سطح معابر، خیابانها و محلات سطح شهر، دستور تسریع در برگزاری مناقصه آزاد برای تعیین پیمانکار اجرای آسفالت اساسی در مسیرهای اعلام شده صادر شد.
در این دستور آمده است: طبق شرایط و ضوابط برگزاری مناقصه های اجرای پروژه های آسفالت اساسی مناطق شهرداری، در تهیه برآورد اولیه، تامین آسفالت و هزینه دستمزد لحاظ شده و بر ضرورت شروع عملیات بلافاصله پس از ابلاغ بنده مناقصه تاکید شود.
همچنین طبق دستور شهردار کلانشهر تبریز با توجه به ساماندهی آسفالت معابر و تامین رفاه شهروندان و تسهیل عبور و مرور هیچ الزامی به تامین آسفالت از کارخانه سازمان عمران نبوده و تامین آسفالت از تمامی کارخانجات اعلامی که مورد تائید معاونت عمرانی مرکز باشد امکانپذیر خواهد بود

چاپ چاپ