- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

افتتاح اولین “مرکز مشاوره، هدایت شغلی و کسب و کار” منطقه ۲۱

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ از افتتاح اولین “مرکز مشاوره، هدایت شغلی و کسب و کار” همزمان با “هفته ملی مهارت” و ششم مرداد ماه “روز کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای” خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه هدف از افتتاح و راه اندازی “مرکز مشاوره، هدایت شغلی و کسب و کار” منطقه ۲۱ را “افزایش نشاط اجتماعی شهروندان” و “ترویج فرهنگ کسب و کار و کارآفرینی” عنوان کرد و گفت: بهره‏گیری از ظرفیت و قابلیت های بوستان ها، سرای محلات، فضاهای تبلیغاتی و مراکز خدمات اجتماعی در قالب ارائه خدمات مشاوره ای، حقوقی و اجرایی؛ بازاریابی فروش، خدمات کسب و کار، کاریابی، تدوین طرح های اشتغال زایی و کار آفرینی و هرگونه خدمات در ارتباط با حوزه مرکز مشاوره و هدایت شغلی و کسب و کار در این مرکز و در سطح منطقه ۲۱، از جمله برنامه های در دست اقدام این کلینیک است.
معینی کربکندی در ادامه افزود: “مرکز مشاوره، هدایت شغلی و کسب و کار” منطقه ۲۱ فضای مناسبی را برای کارآفرینان فراهم می کند تا با ظرفیت ها و پتانسیل های موجود آشنا و از خدمات این کلینیک بهره مند شوند.
بنا بر این گزارش، “مرکز مشاوره، هدایت شغلی و کسب و کار” منطقه ۲۱ با حضور قائم مقام، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و مدیران ارشد شهری این منطقه و مدیر کارآفرینی و توانمند سازی سازمان خدمات اجتماعی در بوستان سپید واقع در ناحیه یک افتتاح شد.
گفتنی است، ۳۱تیر ماه الی ۶مرداد به عنوان “هفته ملی مهارت” انتخاب و ششم مرداد‌ “روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای” نامگذاری شده و شهرداری منطقه ۲۱ برنامه های مختلفی را با همکاری این کلینک در “حوزه توسعه کسب و کار” اجرایی می کند.