“مدیریت بحران” در منطقه ۲۱ هم افزایی هرچه بیشتر بین دستگاهی را می طلبد
تاریخ انتشار: 04 آگوست 2018 - اخبار شهرداری ها, اختصاصی

“مدیریت بحران” در منطقه ۲۱ هم افزایی هرچه بیشتر بین دستگاهی را می طلبد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

نخستین جلسه شورای هماهنگی ادارات و نهادهای خدمت رسان محدوده منطقه ۲۱ با حضور رحمانی شهردار، ناصحی قائم مقام، معاونین و مدیران ارشد شهری ورودی غربی پایتخت و همچنین روسای ادارات و نهادهای خدمت رسان موجود در محدوده این منطقه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، رحمانی شهردار این منطقه در ابتدای این جلسه با بیان اینکه مقرر شده شورای هماهنگی ادارات و نهادهای خدمت رسان موجود در محدوده منطقه ۲۱ به صورت مستمر و با هدف تعامل، هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر بین دستگاهی با محوریت مباحث اختصاصی پیرامون “مدیریت بحران” تشکیل شود، گفت: در کنار مدیریت یکپارچه بحران در سطح شهر تهران تلاش خواهیم کرد تا حداقل در محدوده منطقه ۲۱، مدیریت بحران در شرایط اضطراری بیش از پیش کارساز باشد.
این مقام مسئول در ادامه افزود: نهادینه ساختن مشارکت های مردمی از طریق استفاده از ظرفیت های موجود در مدارس، مساجد و سرای محلات و واگذاری بخشی از امور به شهروندان در بحث مربوط به مقابله با بلایای طبیعی و حوادث انسان ساز؛ در دستور کار ویژه مدیریت شهری ورودی غربی پایتخت قرار دارد.
ناصحی قائم مقام منطقه ۲۱ در ادامه این جلسه زیرساخت های مدیریت بحران در ورودی غربی پایتخت را مطلوب برشمرد و یادآور شد: وجود ۸۵۰هکتار فضای سبز و ۸۸هکتار زمین بایر در محدوده منطقه ۲۱ پتانسیل مطلوب و فرصت مغتنمی را برای مدیریت شرایط بحرانی و حوادث طبیعی و انسانی از نظر اسکان های اضطراری و موقت فراهم آورده است.
بنا بر این گزارش، در خاتمه جلسه شورای هماهنگی ادارات و نهادهای خدمت رسان محدوده منطقه ۲۱ روسای هریک از نهادها و ادارات حاضر در این جلسه به بررسی و طرح مسائل حوزه اختیارات خود پرداختند.

چاپ چاپ