- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

اولین سند راهبردی منابع انسانی شهرداری منطقه یک رونمایی شد

با حضور دکتر شیخ معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران
اولین سند راهبردی منابع انسانی شهرداری منطقه یک رونمایی شد

اولین سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با هدف رفع چالش ها، برنامه ریزی و اجرای عملیاتی با برش منطقه ای ، تدوین و در منطقه یک رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک دکتر ابراهیم شیخ معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در مراسم رونمایی از سند راهبردی منابع انسانی شهرداری منطقه یک که با حضور محمدجواد حق‌شناس عضو و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش ، مهندس حبیب اله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک و مدیران شهری برگزار شد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در این مراسم سند عملیاتی توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه یک رونمایی و تقدیم شهردار این منطقه شد تا مبنایی باشد برای برنامه های امسال و ۵ سال آتی تا بر اساس آن بتوانیم چالش ها ،مشکلات و معضلات را ساماندهی کنیم .
وی با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی در هر منطقه مختص همان منطقه و بر اساس شاخص ها و راهبردهای مناطق است گفت: تدوین این سند راهبردی در منطقه یک به دلیل حجم فعالیت ها ،ارتباط و شبکه سازی و تعامل با کارکنان کار ساده ایی نبود ولی با همت، ایمان، انگیزه و همفکری کارکنان منطقه و مشارکت و هدایت افراد خبره و علمی تدوین و جهت اجرا به شهرداری منطقه یک تقدیم شد تا الگویی برای سایر مناطق شهر تهران باشد.
دکتر شیخ افزود: در تدوین این سند ۵ موضوع راهبردی طراحی شده است که چابک سازی نیروی انسانی با ارتقاء علمی آنها، هوشمند سازی و تکمیل اطلاعات کارکنان در سامانه جامع منابع انسانی ، الزام به شایستگی نیروها ، رفاه کارکنان و… بوده است.
حق‌شناس نیز ارتقاء رضایتمندی شهروندان را مهمترین اصل خدمات رسانی شهری دانست و گفت: با کسب رضایت شهروندان به عنوان ذینفعان شهرداری رضایت خداوند نیز حاصل می شود چرا که رضایت خداوند در رضایت مردم نهفته است.
شهردار منطقه یک نیز در این مراسم اظهار امیدواری کرد: تدوین سند راهبردی منابع انسانی در ارتقاء کیفی نیروی انسانی شهرداری تهران و ایجاد اعتدال کمی در سیستم مثمر ثمر واقع شود.