- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

توسعه فضاهای گفتمان منطقه ۲ با اجرای برنامه های شادستان

توسعه فضاهای گفتمان منطقه ۲ با اجرای برنامه های شادستان

برنامه های شادستان منطقه ۲ با رویکرد ترویج فرهنگ گفتمان و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در گروههای سنی مختلف و توانیابان با استقبال شهروندان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، در راستای اجرای برنامه های شادستان منطقه ۲، نصیری مدیر کل سلامت شهرداری تهران و مدیران شهری منطقه ۲ با حضور در برنامه دوشنبه های سالمندی و گفتگو در شهر این منطقه از نزدیک با شهروندان به گفتگو نشستند.

یوسف مزارعی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه دو در حاشیه بازدید از برنامه های شادستان منطقه اظهار داشت : اجرای برنامه های شادستان با رویکرد گفتگو در شهر ، ایجاد فرصت برخورداری عادلانه از امکانات فراغتی و آموزشی برای اقشار توانیاب ،سمن ها و شهروندان به عنوان فرصتی مغتنم و پراهمیت به شمار می رود که این مهم در منطقه دو تاکنون با اجرای ۵۲ برنامه در سر فصل های ابلاغی اجرا شده است.

وی همچنین یاد آور شد: توسعه فضاهای گفتمان در شهر به عنوان اولین پیامد مثبت اجرای شیوه نامه شادستان ۹۷ است که به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر در جامعه عنوان می شود.

گفتنی است برنامه دوشنبه های سالمندی در سرای محله شریف منطقه ۲ و گفتگو در شهر در محل پارک شهر آرا به عنوان دو برنامه شادستان منطقه ۲ مورد بازدید مدیر کل سلامت شهرداری تهران قرار گرفت.