- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

منطقه ۲۱ با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی به استقبال عید غدیر می رود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ از اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی همزمان با هفته ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم در سطح محلات ورودی غربی پایتخت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم گفت: ویژه برنامه های پاسداشت این عید مبارک و فرخنده در راستای ایجاد نشاط و شادی اجتماعی در سطح محلات ۱۳گانه منطقه ۲۱ برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه همزمان با عید بزرگ غدیر خم جشن های مفرح و شادی در بوستان های نرگس، لاله، نیلوفر و شهید هاشمی نژاد همراه با برنامه های متنوع برگزار خواهد شد، افزود: در حاشیه ی برگزاری هر یک از این جشن ها غرف فرهنگی، مسابقه، تئاتر، مولودی خوانی، تواشیح و موسیقی سنتی برپاست.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ در همین راستا خاطرنشان کرد: تقدیر و تکریم از سادات در سطح نواحی سه گانه و برگزاری دوره های آموزشی غدیر شناسی، از دیگر برنامه هایی است که با همکاری سرای محلات در طول هفته ولایت اجرا شده است .
معینی کربکندی در پایان یادآور شد: شهروندان و ساکنان منطقه ۲۱ می توانند در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفتم و هشتم شهریور ماه با حضور در بوستان های نامبرده در سطح این منطقه در جشن بزرگ غدیر شرکت کنند.