- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

نهادینه کردن مقاومت و پایداری آزادگان امری مهم است

به مناسبت هفته با شکوه دولت، شهردار لار به همراه مسئولین شهرستان از خانواده های آزادگان هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، در این دیدار که با هدف تجلیل از فرهنگ ایثار و دلیرمردی آزادگان سرافراز برگزارشد، محمدرضا قنبرنژاد شهردارلار، رحیم بیژنی رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر لاربه همراه مسئولین و نمایندگان دیگر ادارات شهرستان به دیدار خانواده های آزادگان یاسائی فرد و پیشرو رفته و با بیان خاطرات، رشادت آنها را پاسداشتند.

رحیم بیژنی رئیس شورای اسلامی شهر لار این عزیزان را الگوی صبر و مقاومت و مایه عزت وسربلندی نظام اسلامی دانست وگفت: ملت ایران نیز همیشه قدردان آنان بوده وخواهند بود.

وی ادامه داد: آزادگان گنجینه های ارزشمندی هستند که با ترویج ارزشهای اسلامی در طول اسارت خود، معلمی گرانقدر برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بودند.

در ادامه خلیل نامدار عضو شورای اسلامی شهر لار، دیدار با آزادگان را افتخار و وظیفه دانست و گفت: پاکی و خلوص نیت شما الگویی مناسب برای مسئولین ، که پیشرفت حاصل مرهون فداکاری و رشادت های شما است .

محمدرضا قنبرنژاد نیز واسطه عزت و عظمت جمهوری اسلامی را جان فشانی های شهدای گرانقدر، صبر خانواده های معظم آنان و ایثارگری های جامعه رزمنده، جانباز و آزادگان سرافراز دانست ونهادینه کردن مقاومت و پایداری آزادگان را امری مهم قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: امروز حضور آزادگان در عرصه های علمی و مدیریتی کشور، فرصت مغتنمی برای دولت است .

در ادامه این برنامه پیرامون رفع مشکلات معیشتی و شغلی این دو خانواده ارزشی بحث و تبادل نظر شد.

روابط عمومی شهرداری لار