احداث سومین تقاطع غیر همسطح شهر گرگان در محل تلاقی محورهای گلشهر- ناهارخوران
تاریخ انتشار: 18 ژوئن 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

احداث سومین تقاطع غیر همسطح شهر گرگان در محل تلاقی محورهای گلشهر- ناهارخوران...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون فنی و عمران شهرداری گرگان خبر داد:
احداث سومین تقاطع غیر همسطح شهر گرگان در محل تلاقی محورهای گلشهر- ناهارخوران
فاز اول مطالعات سومین تقاطع غیر همسطح شهر گرگان انجام شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاعات روابط عمومی شهرداری گرگان، معاون فنی و عمران این شهرداری از انجام فاز اول مطالعات سومین تقاطع غیر همسطح شهر در محدوده سه راهی گلشهر خبر داد.
محسن احمدی افزود: بر اساس مطالعات طرح جامع ترافیک شهر گرگان و بنابر تصمیمات اتخاذ شده در جلسات متعدد فنی و کارشناسی، اجرای سومین تقاطع غیر همسطح در محدوده سه راهی گلشهر قطعی گردیده است.

وی افزود: در جلسه کمیته فنی و تخصصی حمل و نقل و ترافیک که با حضور نماینده محترم مجلس شورای اسلامی (آقای عیسی امامی)، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مشاور ترافیکی شهردار تشکیل شد، بخش اول مطالعات تقاطع مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس مطالعات مذکور به بررسی و تبادل نظر درباره مواردی همچون وضعیت معابر، دسترسی ها، حرکتهای گردشی مورد نیاز، وضعیت توپوگرافی منطقه، شرایط هندسی تقاطع، املاک مجاور طرح و برآورد اولیه هزینه های احداث ، استملاک اراضی و جابجایی تاسیسات پرداخته شد و همچنین ضرورت پیش بینی فضای لازم برای کریدور حمل و نقل ریلی درگزینه های مختلف زیرگذر و روگذر و حرکتهای همسطح آن مورد تاکید قرار گرفت.

احمدی ادامه داد: کلیات در این جلسه مطرح گردید و مقرر شد در جلسه آتی مشاور مطالعه کننده تقاطع با بررسی موارد مطرح شده و تکمیل مطالعات، نسبت به ارائه گزینه های نهایی این تقاطع غیر همسطح در هر یک از حالتهای زیرگذر و یا روگذر اقدام نماید.
گفتنی است : مطالعات وطراحی دومین تقاطع غیرهمسطح شهرگرگان موسوم به تقاطع زیرگذر میدان معلم که در پایان سال گذشته آغاز شد طبق برنامه زمانی به اتمام رسیده و هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد و عملیات اجرایی آن در تیرماه سال جاری آغاز می شود.
لازم به ذکر است بر اساس برنامه مدیریت شهری و مطابق چارچوب بودجه مدون سال،۱۳۹۳شهرداری در نظر دارد عملیات اجرایی تعداد سه تقاطع غیر همسطح را در شهرگرگان شروع نماید.

روابط عمومی شهرداری گرگان

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.