- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

بیش از یک هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در مدارس شهرکرد توزیع شد

مدیر روابط عمومی شهرداری شهرکرد گفت: به پاس گرامیداشت آغاز سال تحصیلی ۹۷ بیش از یک هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در مدارس کمتر برخوردار مرکز استان توزیع شد.
احمد مولوی اظهار داشت: این اقلام فرهنگی شامل لیوان، جامدادی، ، مداد، پاکن، تراش و دفتر نوشتاری و نقاشی است که توسط شهرداری شهرکرد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در بین دانش آموزان مدارس سیدالشهداء شهرک منظریه، دبستان استثنایی فروغ و آموزشگاه عترت یک ناحیه غرب شهرکرد توزیع شد.
وی هزینه خرید و آماده سازی این اقلام را بیش از ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این اقدام فرهنگی و خیرخواهانه همزمان با آغاز سال تحصیلی و در راستای توجه ویژه به دانش آموزان کم بضاعت انجام شد تا شاهد مهری با نشاط در مدارس باشیم.
مدیر روابط عمومی شهرداری افزود: این شهرداری به عنوان یک نهاد مدنی و اجتماعی، انجام امور فرهنگی را از مهمترین وظایف خود دانسته و هر ساله با اهدای نمادین بسته های فرهنگی در بین مدارس و همچنین آماده سازی فضای شهر از قبیل نصب بنر های تبریک، خط کشی معابر، گلکاری میادین سطح شهر، آسفالت و شستشوی ورودی درب مدارس، اصلاح گره های ترافیکی و .. متولیان این امر را در هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم آغازین سال تحصیلی، یاری می کند.
مولوی تصریح کرد: شهروندان و آینده سازان کشور عزیزمان، شایسته خدمات رسانی مطلوب و مناسب از سوی مدیران شهری هستند.

روابط عمومی شهرداری شهرکرد