- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

بازدید شهردار منطقه ۲ از اولین رستوران رباتیک کشور

رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ از اولین رستوران رباتیک کشور در منطقه ۲ بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ، رسول کشت پور شهردار منطقه دو از اولین رستوران رباتیک کشور واقع در محله سعادت آباد بازدید و با موسس و عوامل این مجموعه گفتگو کرد.

شهردارمنطقه ۲ در این بازدید با اشاره به استقبال مدیریت شهری منطقه از پروژه های هوشمند اظهار داشت: برخورداری شهروندان از خدمات هوشمند در هرقالب و عرصه ای به عنوان یکی از مولفه های شهر هوشمند و از اهداف برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران است که با توجه به سیاستهای تدوین شده این منطقه در راستای هوشمند سازی و دسترسی آسان شهروندان به خدمات متعدد از پروژه ها و طرحهای خصوصی بااین موضوع استقبال می کنیم.

کشت پور همچنین خاطر نشان کرد: راه اندازی سیستم هوشمند سوخت رسانی خودروها (پیدو)، راه اندازی اپلیکیشن هوشمند جمع آوری پسماند خشک شهروندان (زیست اپ)، نصب ۳ دستگاه کیوسک هوشمند خدمات عمومی در منطقه ، اقدام نوین در راستای خرید و نصب سیستم های دریافت زباله خشک از شهروندان (RVM)در منطقه از جمله پروژها ی اجرا شده و در دست اقدام مدیریت شهری منطقه ۲ در راستای تحقق اهداف شهر هوشمند در این منطقه است.

گفتنی است اولین رستوران رباتیک کشور به نام (ربوشف) با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا واقع در سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی ، خیابان ۳۸ غربی جنب باشگاه استقلال با ارائه خدمات هوشمند انتخاب ،سفارش و دریافت غذا در خدمت شهروندان می باشد.