تاریخ انتشار: 10 اکتبر 2018 - اخبار شهرداری ها

راه اندازی دومین همراه سرای بیماران در منطقه شش

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه شش در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد؛

راه اندازی دومین همراه سرای بیماران در منطقه شش

شهردار منطقه شش در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی دومین همراه سرای بیماران در قلب پایتخت، به منظور رفع مشکل همراهان بیماران بستری شده در مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش|، محمدرضا دهداری پور از جانمایی و اتخاذ تمهیدات مورد نیاز برای راه اندازی این همراه سرا خبر داد و گفت: تامین هزینه ها و امکانات مراکزی از این دست در شرح وظایف شهرداری تهران تعریف نشده اند اما از آن جا که رسیدگی و توجه به آن از اهمیت ویژه ای در زمینه های مختلف برای شهر برخوردار است، با وجود محدودیت های بسیار در دستور کار قرار دارد.

دهداری پور توجه به موضوعات درمانی و آموزشی را از مهمترین مقوله های مد نظر خواند و توجه به آن را رفع کننده ی بسیاری از معضلات و دشواری های موجود در حوزه های مختلف کشور برشمرد.

شهردار منطقه شش با بیان این نکته که همکاری های بین سازمانی ، ضامن ارتقای مضاعف کیفیت ارائه ی خدمات به شهروندان می شود، گفت: دست اندرکاران این بخش از کلان شهر تهران، در چارچوب قوانین، قواعد و ضوابط تعیین شده، آماده ی ارائه ی خدمات و مساعدت های مورد نیاز با تمام توان هستند.

دهداری پور در ادامه ضمن بیان ویژگی های منحصر به فرد این منطقه از قبیل وجود بیش از ۳۰ مرکز پزشکی و درمانی، ۱۸ وزارتخانه و سازمان بزرگ، دانشگاه تهران، تربیت مدرس و امیر کبیر ، انرژی اتمی ، کلیساها و کنیسه ها و حضور قابل توجه اقلیت های ارمنی، زرتشتی و کلیمی و…، این منطقه را نه تنها قلب پایتخت، بلکه به لحاظ اهمیت، قلب ایران خواند.

در ادامه کریمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز ضمن تشکر از مساعدت های مسئولان شهرداری منطقه شش، به بیان مهم ترین موضوعات درمانی موجود در منطقه پرداخت که مساعدت مسئولان شهری را طلب می کند.

چاپ چاپ