- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

افتتاح پل دوربرگردان امام رضا(ع) در منطقه ۱۵

شهردار منطقه از افتتاح پل دوربرگردان غرب به غرب بزرگراه امام رضا(ع) موسوم به تقاطع ثامن به عنوان یکی از مجموعه پل های تقاطع غیرهمسطح بزرگراه امام رضا(ع) با بزرگراه شهید نجفی رستگار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه با اعلام خبر فوق افزود: این پل به همت سازمان عمرانی مناطق معاونت فنی و عمران شهرداری تهران ساخته شده است و به زودی افتتاح می شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات مهندس معزی معاون فنی و عمران شهردار تهران برای پیگیری افتتاح این پروژه در جنوبشرق تهران با توجه به تعدد پروژه های شهر تهران گفت: اکنون احداث دوربرگردان غیرهمسطح امام رضا (ع) همزمان با اصلاح هندسی و بهسازی آن در محدوده تقاطع ثامن انجام و به این ترتیب ۱۷۰۰ متر از طول مسیرهای کندرو و تندروی بزرگراه با اجرای اقداماتی از قبیل تعریض معبر و جابجایی رفیوژ میانی بهسازی شده است.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از این دوربرگردان غیرهمسطح سبب تسریع گردش‌های ترافیکی در محدوده طرح، کاهش ترددهای اضافی و در نتیجه تقلیل زمان سفر و همچنین صرفه جویی در مصرف سوخت خواهد شد.

شایان ذکر است؛ امروز صبح شهردار، قائم مقام و معاونین فنی و عمران و خدمات شهری و محیط زیست از مراحل آماده سازی پروژه بازدید کردند.