معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم:

رسیدگی به تخلفات در ساختمان سازی توسط تیم‌های پلیس ساختمان...

تاریخ انتشار: 24 ژوئن 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به نقش پلیس ساختمان گفت: این تیم‌های نظارتی به بررسی تخلفات ساختمان سازی موجود در سطح شهر می‌پردازند.
به گزارش شهرنیوز، مسیح الله معصومی با اشاره به تیم‌های مستقر در مناطق هشت‌گانه اظهار کرد: این افراد با عنوان پلیس ساختمان موظف به جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی هستند.
وی با بیان اینکه اعضای این تیم از متخصصان شهرسازی و عمرانی هستند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جدید تیم‌های فنی تحت کنترل واحدهای ساخت و سازهای شهری را در شهر قم فعال کرده‌ایم.
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم وظیفه این تیم را رصد ساختمان‌های در حال ساخت در شهر دانست و گفت: تعداد طبقات، پارکینگ‌ها، کنترل وظایف مهندسان ناظر، کیفیت و ضوابط فنی از جمله اموری است که توسط این تیم مورد بررسی قرار می‌گیرند.
معصومی یادآور شد: اگر مشکلی در این حیطه وجود داشته باشد به مالک، مهندسان ناظر و شهرداری انعکاس داده می‌شود تا مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.
وی ادامه داد: این گروه مستقل از مناطق و زیر مجموعه معاونت شهرسازی و امور زیربنایی است و در صورت بروز تخلف در ساختمان‌ها موضوع به مناطق و سازمان نظام مهندسی ابلاغ می‌شود.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.