- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

مشاور رسانه ای ریاست جمهوری: کارکرد تبلیغی روابط عمومی ها در چند سال گذشته مانع بالندگی آنان شده بود

مشاور رسانه ای ریاست جمهوری گفت: بخشی از مشکلات روابط عمومی ها و مغفول ماندن بالندگی آنان در سال های گذشته ناشی از تبلیغی شدن این واحدها بوده است.

محمدرضا صادق عصر دوشنبه در نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ها که در هتل ارم تهران برگزار شد، افزود: گفتمانی که در یک سال گذشته شاهد آن بودیم بر مبنای اعتدال و دوری از هر گونه وجه تبلیغی در بخش های مختلف به ویژه روابط عمومی ها بود.

وی حضور مردم در انتخابات سال گذشته را نمادی از دوری جستن آنان از تبلیغات کذب دانست و گفت: روی آوردن مردم به گفتمان اعتدال نشانگر وازدگی از تبلیغات همه جانبه و یکسویه است.

محمدرضا صادق در توضیح رابطه روابط عمومی ها با منش اعتدال با طرح این سوال، گفت: آیا با هدایت موضوعات در مسیر افراط و سوق دادن مسائل تا جایی که اذهان عمومی تحت تاثیر قرار گیرد می توان به هدف های مورد نظر رسید؟

صادق افزود: عملکرد روابط عمومی ها باید به گونه ای باشد که برگرفته از اعتدال گرایی و بنیان های فکری این منش نشات گیرد.