سید مهدی مکّی شهردار مرودشت شد
با انجام آئین معارفه

سید مهدی مکّی شهردار مرودشت شد

تاریخ انتشار: 20 نوامبر 2018 - اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت سید مهدی مکّی به‌عنوان شهردار دومین شهر استان فارس منصوب شد.
سید مهدی مکّی در جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت که امروز عصر در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تشکیل‌شده بود با حضور مدیرکل شهری امور شوراهای استانداری فارس معارفه شد و از زحمات مهرابی در زمان تصدی وی به‌عنوان سرپرست شهرداری مرودشت تقدیر به عمل آمد.
رهام پیکری فرماندار شهرستان مرودشت در این آئین، با بیان اینکه شهرستان مرودشت از موقعیت و ظرفیت خاصی برخوردار بوده و به‌عنوان مقیاس کوچکی از کشور محسوب می‌شود، بیان داشت: به‌طورکلی نوع مدیریت در شهرستان مرودشت متفاوت‌تر از سایر شهرستان‌ها می‌باشد و نیاز به شگرد خاصی دارد.
فرماندار شهرستان مرودشت در ادامه افزود: فردی که می‌خواهد سکان امور شهری مرودشت را به عهده بگیرد باید از تیزبینی خاصی برخوردار بوده زیرا حساسیت شهری در مرودشت به دلیل وجود فرهنگ‌های متعدد قومی و قبیله‌ای بسیار بالا می‌باشد.
در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی آقائی امام‌جمعه مرودشت با اشاره به نامه حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه در جهت توصیه به مدیران و کارگزاران نظام بیان داشت: داشتن صداقت و رعایت قانون و مقررات در چهارچوب خود را از وظایف مدیران قلمداد کرد و افزود: سروسامان دادن اوضاع شهر در گرو وحدت رویه توأم با هم‌دلی و نظارت بیشتر دستگاه‌های اجرائی می‌باشد.
لقمانی مدیرکل امور شهری استانداری فارس نیز در این آئین گفت: ایجاد منابع پایدار شهرداری‌ها در کل استان در دستور کار است و این مهم به سرمنزل مقصود نمی‌رسد مگر با مشارکت و همراهی شهروندان با مجموعه شهرداری.
مهرابی سرپرست اسبق شهرداری مرودشت نیز ضمن خداحافظی بیان داشت: مدت ۶ ماه که در خدمت مردم فهیم شهر مرودشت بودم که از نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه محترم شهرستان، فرماندار و دیگر نهاد‌ها که همکاری و همراهی بسیار خوبی با اینجانب و مجموعه شهرداری داشته تا ما بتوانیم کار‌های بسیار خوبی را انجام دهیم، تشکر و قدردانی می‌کنم.
سید مهدی مکی شهردار جدید مرودشت نیز ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج و تشکر از انتخاب استاندار فارس به دلیل اعتماد وی، بیان داشت: انشاالله با همکاری همه ادارات و نهادهای شهرستان و به‌خصوص مشارکت مردم فهیم و ارزشی شهر مرودشت خدمتی صادقانه و درخور داشته باشیم.
شایان‌ذکر است مهندس سید مهدی مکّی با مدرک مهندسی کشاورزی، پیش‌ازاین شهردار کازرون و همچنین معاونت املاک و حقوقی شهرداری صدرا، معاونت خدمات شهری شهرداری کازرون و مسئولیت‌های دیگر در شهرداری کازرون را در کارنامه خود دارد.

چاپ چاپ