بار پذیرفتن مسؤولیت در شهرداری، سنگین است
امام‌جمعه مرودشت در دیدار شهردار جدید این شهر:

بار پذیرفتن مسؤولیت در شهرداری، سنگین است

تاریخ انتشار: 25 نوامبر 2018 - اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

امام‌جمعه شهرستان مرودشت در دیدار شهردار این شهر، پذیرش بار مسؤولیت در این شهرداری را سنگین دانست.
به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت در اولین روز کاری شهردار مرودشت پس از انتصاب رسمی وی، مهدی مکّی به همراه معاونان با امام‌جمعه شهرستان دیدار کردند.
شهردار مرودشت در ابتدای این دیدار اظهار داشت: ان‌شاءالله بتوانیم با همکاری و همراهی امام‌جمعه محترم شهرستان و دیگر مسئولین خدماتی درخور و شأن شهروندان مرودشتی انجام بدهیم و رضایت حداکثری شهروندان را جلب کنیم.
وی در ادامه افزود: نیروهای شهرداری مرودشت افرادی متخصص بوده و از پتانسیل نیروی کار بالا برخوردار هستند و که اگر از آن بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح استفاده کنیم، موجب تسریع امور خواهد شد که در غیر این صورت با یک مشکل بزرگ و مانع اساسی برخورد خواهیم کرد.
امام‌جمعه شهرستان مرودشت نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مکّی به سمت شهردار مرودشت بیان داشت: شهرداری، بیش از آنکه یک نهاد دولتی بدانیم یک نهاد مردمی است و معمولاً ازنظر درآمدی با توجه به رکود در ساخت‌وساز و خشک‌سالی، مشکلاتی در پرداخت حقوق داشته و بعضاً بعضی از شهرداری‌ها ۶ الی ۷ ماه معوقه پرداخت حقوق دارند.
حجت‌الاسلام مهدی آقایی افزود: در شرایط کنونی قبول مسئولیت، بار مضاعفی را بر دوش شهردار خواهد گذاشت که جز با نصرت الهی و همدلی در مجموعه شهرداری نمی‌توان این بار را به دوش گرفت.
امام‌جمعه شهرستان مرودشت در ادامه افزود: نیروهای شهرداری از معاونین تا کارشناسان در این مدت با تمام وجود خوب کار کردند و نزدیک شش ماه که شهردار نداشتیم، کمترین خلأ را احساس نکرده و این میسر طی نمی‌شد جز تلاش و همت نیروهای شهرداری که انشالله با حضور شهردار جدید این پشتکار و تلاش، مضاعف خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: وقتی اداره و یا سازمانی مدتی به‌صورت سرپرستی اداره می‌شود یک سری کاستی و عقب‌ماندگی‌هایی را در بر خواهد داشت ولی با تلاش سرپرست و مجموعه شهرداری بسیاری از مشکلات رفع شده است که جای تقدیر دارد.
آقایی در پایان افزود: نهاد امام‌جمعه و ستاد نماز جمعه در کنار مجموعه صدیق شهرداری مرودشت می‌ماند و هر جا که لازم باشد کمک خواهد کرد.
عضویت در کانال سروش شهرداری مرودشت
https://sapp.ir/shahrdari_marvdasht

چاپ چاپ