جایگاه شهرداری در سطح شهرستان با هیچ اداره قابل قیاس نیست
تاریخ انتشار: 28 نوامبر 2018 - اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران

جایگاه شهرداری در سطح شهرستان با هیچ اداره قابل قیاس نیست...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همزمان با هفته بسیج و در دیدار شهردار و معاونین شهردار با فرماندهی سپاه ناحیه مرودشت عنوان شد:
جایگاه شهرداری در سطح شهرستان با هیچ اداره قابل قیاس نیست

به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت در پنجمین روز از هفته مبارک بسیج و وحدت سید مهدی مکی شهردار مرودشت به همراه معاونین با سرهنگ جمالی فرمانده سپاه این شهرستان دیدار و از زحمات مجموعه سپاه ناحیه مرودشت که باعث دلگرمی همه شهروندان است تقدیرکرد.
فرمانده سپاه ناحیه مرودشت: بسیاری از ادارات هستند که شهروندان در طول سال ممکن است یک بار هم جهت انجام امورات اداری به آنجا مراجعه نکنند ولی شهرداری یک اداره خدمات رسان است و در طول روز ممکن است چندین بار مراجعه‌کننده داشته باشد و همچنین خدماتی را که به شهروندان ارائه می‌دهد آشکار است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری در رضایتمندی مردم نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند و خدماتی را که به مردم ارائه میدهد از چشم نظام دیده می شود و یا برعکس، پس در اولویت بندی ها یک مجموع ای مثل شهرداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش موثری دارد و جایگاه شهرداری را در سطح شهرستان با هیچ اداره ای قابل قیاس نیست.
شهردار مرودشت در ادامه افزود: شهرداری و مجموعه سپاه می‌تواند نقش بسیار مهمی در حوزه های فرهنگی و مذهبی در سطح شرعی ایفا کند چرا که یک مجموعه خدمات رسان در کنار بسیج می تواند در برابر مشکلات فارغ شده و رضایتمندی مردم را جمع کند.
وی در ادامه بیان کرد: در آینده انشالله چندین پروژه که در محلات ناکارآمد نیاز باشد را معرفی و با همکاری سپاه بتوانیم اجرا کنیم.
????????????
عضویت در کانال سروش شهرداری مرودشت
https://sapp.ir/shahrdari_marvdasht

چاپ چاپ