- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

ارتباط مناسب میان مردم و مدیریت شهری زمینه‌ساز انجام بهتر وظایف

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: هرگاه زمینه ارتباط مناسب میان مردم و مدیریت شهری فراهم شود آنگاه مردم و مسئولان در انجام وظایف خود همت بیشتری خواهند داشت.
به گزارش شهرنیوز، مصطفی ملایی با اشاره به خدماتی که شهرداری در قالب اقدامات فرهنگی و عمرانی به شهر و شهروندان ارائه می‌کند، اظهار داشت: قم حرم اهل بیت(ع) است و زمانی که این تعبیر را به کار می‌بریم به معنای حرمت داشتن و چارچوب داشتن زندگی در این شهر است.
وی افزود: در این چارچوب معنوی، دستگاه‌های مختلفی با مردم ارتباط دارند و این ارتباط در راستای وظایف و تکالیفی است که بر عهده هر نهاد گذاشته شده و در این میان شهرداری دارای بیشترین ارتباط مستقیم با مردم است.
عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه مردم باید همکاری لازم را به منظور کوتاه کردن فرآیندها و مسیر ارائه خدمات با شهرداری داشته باشند، گفت: هر گاه تعاملی مثبت و سازنده به همراه اطلاع‌رسانی صحیح از نوع و میزان خدمات در جامعه صورت بگیرد، این همکاری نیز تحقق می‌یابد.
وی ادامه داد: استراتژی توسعه شهری همان چیزی است که نتیجه ارتباط میان مردم و مسئولان محسوب می‌شود.
ملایی با تاکید بر پرداختن به راهکارهایی که استراتژی توسعه شهری را تقویت می‌کنند، گفت: در این بین ابتدا باید بسترهای ارتباطی میان دستگاه‌ها و مردم را فراهم کرد تا وظایف و انتظارات هر یک از طرفین نسبت به دیگری روشن و مشخص باشد.
عضو شورای اسلامی شهر قم عنوان داشت: ایران اسلامی و شهر قم در حال تحول و رشد هستند و لازم است زمینه‌های تعامل بیشتر میان مردم و مسئولان برای سرعت‌بخشی به این جریان پیشرفت فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: چنانچه این رابطه به طور صحیح تعریف شود آنگاه همکاری بیشتری را میان مردم و مدیران شهری شاهد خواهیم بود که در نهایت منجر به انجام وظایف و تکالیف هر دو طرف نسبت به یکدیگر، بیش از آنچه شاهد آن هستیم خواهد شد.
انتهای پیام/