تاریخ انتشار: 28 ژوئن 2014 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌

اجرای طرح پارکومتر به زودی در ۷ معبر اصلی شهر زاهدان اجرا خواهد شد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل ؛ سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری زاهدان با اشاره به ضرورت وجود این سازمان گفت : از آنجایی که معاونت حمل و نقل و ترافیک به صورت ستادی عمل می کند لذا این سازمان به عنوان بازوی اجرایی این معاونت و به صورت تخصصی تر در راستای اجرای اهداف و برنامه های معاونت حرکت می کند .

قاسمی ضمن تشریح برنامه های سازمان متبوع خود افزود : با هدف خدمت به مردم و در راستای وظایفی که طبق قانون به ما محول شده چند طرح و برنامه را در دستور کار قرار دادیم که یکی از مهم ترین آنها اجرای طرح پارکومتر است که انشاءا… این طرح در نقاط مختلف شهر اجرا خواهد شد .

وی گفت : طرح پارکومتر در شورای ترافیک زاهدان مصوب شده است که پس از تصویب شورای محترم اسلامی شهر در ۷ معبر اصلی شهر از جمله خیابان امیرالمومنین(ع) ، طالقانی ، شریعتی ، آزادی ، بهشتی ، خیام و مولوی عملیاتی خواهد شد .

وی هدف از اجرای این طرح را روانسازی در ترافیک خیابانها عنوان کرد و گفت : با توجه به کمبود پارکینگ در سطح شهر و مشکلات ناشی از آن انشاءا… با اجرای این طرح ، پارک خودروها در حاشیه های خیابانها ساماندهی خواهد شد .

وی مشارکت مردم و بخش خصوصی در زمینه ی احداث پارکینگ در نقاط مختلف شهر را بسیار مهم دانست وگفت: اگر چه پارکینگ هایی در سطح شهر با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا می باشد اما به منظور ترغیب مردم جهت همکاری با شهرداری در راستای احداث پارکینگ های عمومی در نظر داریم یک سری تسهیلاتی را اعمال کنیم و از این راه از مشارکت حداکثری بخش خصوصی و عموم مردم بهره مند شویم .

استفاده از تجهیزات مدرن و به روز در سطح شهر از دیگر اموری بودند که قاسمی به آنها اشاره کرد و گفت : موضوع هوشمند نمودن چراغ های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر را در دستور کار قرار داده ایم وانشاءا… با همکاری دستگاه های ذیربط در آینده ی نزدیک به مرحله ای اجرا درخواهد آمد .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.